چهارشنبه 21 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی با رهبری اتمام حجت کرد: دست از اين اقدامات "خجالت آور" برداريد، جرس

شبکه جنبش راه سبز (جرس):اکبر هاشمی رفسنجانی در ديدار با رهبر جمهوری اسلامی از وی به خاطر تلاش ماموران برای بازداشت همسر عليرضا بهشتی مشاور ارشد ميرحسين موسوی به شدت انتقاد کرد و اينگونه رفتارها را "خجالت آور" توصيف کرد. او همچين با آيت الله خامنه ای اتمام حجت کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جرس، به دنبال مراجعه ماموران برای دستگيری همسر عليرضا بهشتی و عدم توفيق آنها در دستگيری وی، همسر مشاور ميرحسين موسوی از مخفی گاه خود در تماس با اکبر هاشمی رفسنجانی رئيس مجلس خبرگان رهبری تظلم خواهی کرد و گفت:" کار به جائی رسيده که نوه های نخستين رئيس قوه فضائيه شهيد مظلوم آيت الله بهشتی بايد در دهه فجر آواره باشند و از ترس ماموران زندگی زيرزمينی داشته باشند. "

هاشمی که بعد از اين تماس تلخ به شدت متأثر شده بود و بغض کرده بود در ديدار امروز - سه شنبه - با مقام رهبری آزادی فوری عليرضا بهشتی و پايان دادن به اين کارهای "خجالت آور" را خواستار شد. ظاهرا با توجه به ديدار چند روز قبل آيت الله موسوی اردبيلی و تقاضای مشابه، عليرضا بهشتی قرار است بزودی آزاد شود.

هم اکنون سيد محمدرضا بهشتی برادر بزرگ عليرضا ساعتهاست پشت در زندان اوين منتظر برادر است.

خبرنگار جرس می افزايد هاشمی رفسنجانی در اين ديدار طولانی مسائل مهمی را در ارتباط با نحوه مديريت کشور و بحران پس از انتخابات و مسئله زندانيان و مطبوعات با آقای خامنه ای مطرح و با وی اتمام حجت کرده است.

جزئيات بيشتر اين ديدار مهم در گزارشهای بعدی به اطلاع خوانندگان خواهد رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016