سه شنبه 25 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رييس سازمان زندان‌ها: هيچ اعتصاب غذای عمومی در هيچ يک از زندان‌های سراسر کشور نداريم، ايلنا

ـ اعطای مرخصی ويژه برای زندانيان با شرايط و ضوابط مشخص
ـ به دليل آسايش و آرامش هموطنان دستور داده شده که تنهابه افرادی که جرم‌شان سرقت است،مرخصی داده نشود


ايلنا: رييس سازمان زندان‌ها واقدامات تامينی از اعطای مرخصی ويژه برای زندانيان خبرداد.
غلامحسين اسماعيلی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا در پاسخ به اين پرسش که آيا به بازداشت شدگان حوادث بعد از انتخابات جهت حضور در کنار خانواده در ايام تعطيلات مرخصی اعطا خواهد شد،گفت: ما بحث زندانيان سياسی و غير سياسی نداريم و به عنوان رييس سازمان زندان‌ها برای همه زندانيان برنامه‌ريزی می‌کنيم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رييس سازمان زندان‌ها با بيان اينکه برای ايام عيد، مرخصی ويژه‌ای با شرايط و ضوابط مشخص به زندانيان داده خواهد شد،ادامه داد: مرخصی شامل زندانيان تحت قرار نمی‌شود و تنها ويژه محکومان است. فردی که تحت قرار است تنها با پذيرش قرار وثيقه يا کفالت از سوی مراجع قضايی می‌تواند آزاد شود.
وی اظهارداشت: به دليل آسايش و آرامش هموطنان دستور داده شده که تنهابه افرادی که جرم‌شان سرقت است،مرخصی داده نشود تا هموطنانی که می‌خواهند به مسافرت بروند،از اين حيث مشکل نداشته باشند.
اسماعيلی همچنين درباره انتشار خبری مبنی بر اعتصاب غذا در يکی از بندهای بازداشتگاه اوين گفت:‌ماهيچ اعتصاب غذای عمومی در هيچ يک از زندان‌ها سراسر کشور نداريم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016