سه شنبه 25 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد به حسين شريعتمداری و "فارس" جايزه‌ی بهترين سرمقاله‌نويس و برترين خبرگزاری را اهدا کرد! فارس

خبرگزاری فارس: طی مراسمی با حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی از خبرگزاری فارس به عنوان خبرگزاری برتر در پوشش اخبار مربوط به دهه فجر و بخصوص راهپيمايی پرشور مردم ايران در روز ۲۲ بهمن تقدير به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی بعدازظهر امروز سه شنبه طی مراسمی از نشريات و خبرگزاری‌های برتر کشور در پوشش اخبار دهه مبارک فجر و بخصوص راهپيمايی پرشور مردم ايران در روز ۲۲ بهمن تقدير و قدردانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين مراسم سيد محمد حسينی از نشريات و رسانه‌هايی که با اخبار، تصاوير، تيترهای اول، سرمقاله‌ها و ويژه‌نامه‌های متناسب با ايام سالگرد پيروزی انقلاب اسلامی با اهدای لوح تقدير و هدايايی قدردانی کرد.
بر اساس اين گزارش بيژن نوباوه مدير مسئول روزنامه عصر ايرانيان، محمدرضا راه چمنی مديرمسئول روزنامه همبستگی، ناصر قديری مديرمسئول روزنامه راه مردم، حجت‌الاسلام سيد محمود دعايی مديرمسئول روزنامه اطلاعات، مسيح مهاجری مديرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی، بيژن مقدم مديرمسئول روزنامه جام جم، کاوه اشتهاردی مديرمسئول روزنامه ايران، مهدی ضرغامی مديرمسئول روزنامه حزب‌الله، صالح اسکندری از روزنامه رسالت به دليل انتشار ويژه‌نامه‌ها و همچنين پوشش مناسب اخبار راه‌پيمايی ۲۲ بهمن به عنوان نشريات برتر معرفی شده‌اند.
در اين مراسم همچنين از حسين پرتوی عکاس روزنامه کيهان، حسين شريعتمداری به دليل يادداشت‌ها و سرمقاله‌های تاثيرگذار و همچنين حسن شايان‌فر برای تحقيقات و پژوهش‌های مستمر در حوزه مطالعات فرهنگی و سياسی تقدير و قدردانی شد.
محمدکاظم انبارلوئی به دليل سرمقاله‌های مناسب ايام دهه فجر، حسين قديری‌نژاديان از روزنامه وطن امروز، سيد نظام موسوی مديرمسئول روزنامه جوان و همچنين هيئت تحريريه روزنامه‌های جوان، رسالت، کيهان و غلامرضا قلندريان مديرمسئول روزنامه قدس قدردانی شد.
در بخش خبرگزاری‌ها نيز حميدرضا مقدم‌فر مدير عامل خبرگزاری فارس، رضا داوری به نمايندگی از سردبيری خبرگزاری فارس و همچنين محمد کريمی دبير سياسی اين خبرگزاری به دليل روشنگری‌ها و فعاليت‌های چشمگير در حوادث بعد از انتخابات و همچنين پوشش ويژه اخبار دهه مبارک فجر از نظر کارشناسان وزارت ارشاد به عنوان خبرگزاری برتر انتخاب شدند.
در اين بخش همچنين از پرويز اسماعيلی مديرعامل خبرگزاری مهر به دليل عملکرد مناسب در دهه مبارک فجر و علی اکبر جوانفکر مديرعامل خبرگزاری ايرنا به دليل فعاليت‌های مناسب هيئت تحريريه سياسی اين خبرگزاری تجليل شد.
بنا بر اين گزارش در پايان اين گزارش وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی يک سفر حج را به مصطفی کواکبيان مديرمسئول روزنامه مردم‌سالاری و محمد علی وکيلی مديرمسئول روزنامه ابتکار هديه کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016