چهارشنبه 26 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هاشمی رفسنجانی: بايد در چارچوب شرايط جهانی به‌گونه‌ای عمل کنيم که سوء‌ظن ۱+۵ از بين برود، ايلنا

ـ ما بارها تاکيد کرديم که اصلاً در بحث هسته‌ای نمی‌خواهيم به طرف استفاده نظامی برويم. رهبری گفته‌اند و همه مديران هم گفته‌اند. اگر بی‌اعتمادی هست بايد تلاش کنند که اعتماد را تقويت کنند


ايلنا: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت:يايد در چارچوب شرايط جهانی به‌گونه‌ای عمل کنيم که سوء‌ظن ۱+۵ از بين برود.
به گزارش ايلنا،آيت الله اکبر هاشمی رفسنجانی در بيان توصيه‌اش به کشورهای موسوم به گروه ۱+۵ گفت: اين کشورها عمدتاً بعد از انقلاب برخورد خوبی با ما نداشتند و کارهايی کردند که مناسب نبود و الان مسائل جديدی پيش آمده مثل مسئله هسته‌ای و موشکی و يا مسائل ديگر که اينها دارند خصومت خودشان را تشديد می‌کنند و من مطمئن هستم که اينها اشتباه می‌کنند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی ادامه داد: از اين راه چيزی بدست نمی‌آورند و زحمت خودشان و ما را بيشتر می‌کنند. فکر می‌کنم اگر آنها به حق خودشان قانع باشند ايران هم به حق خود قانع است.
هاشمی رفسنجانی تاکيد کرد:ما بارها تاکيد کرديم که اصلاً در بحث هسته‌ای نمی‌خواهيم به طرف استفاده نظامی برويم. رهبری گفته‌اند و همه مديران هم گفته‌اند. اگر بی‌اعتمادی هست بايد تلاش کنند که اعتماد را تقويت کنند. البته بايد ما هم در چارچوب شرايط جهانی به‌گونه‌ای عمل کنيم که سوء‌ظن آنها از بين برود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016