چهارشنبه 26 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيشنهاد احمدی‌نژاد برای انتخاب يک زن به معاونت دبير کل سازمان کنفرانس اسلامی، ايسنا

محمود احمدی‌نژاد در نامه‌ای به دبير کل سازمان کنفرانس اسلامی به وی پيشنهاد کرد يکی از معاونان خود را از زنان فرهيخته کشورهای اسلامی انتخاب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا، دکتر محمود ‌احمدی‌نژاد در نامه‌ای به« اکمل‌الدين احسان اوغلو» با اشاره به ديدگاه مترقی دين مبين اسلام نسبت به زنان و نقش آنان در توسعه همه‌جانبه جوامع اسلامی خاطرنشان کرد: با توجه به مصوبات سازمان کنفرانس اسلامی مبنی بر تقويت نقش و جايگاه زنان که نيمی از امت اسلامی را تشکيل می‌دهند، به جنابعالی که در زمينه بهبود وضعيت اين قشر در جوامع اسلامی نقش برجسته‌ای داشته‌ايد، پيشنهاد می‌نمايم يکی از معاونان خود را از ميان زنان فرهيخته کشورهای اسلامی استفاده کنيد.

رييس‌جمهور تصريح کرد: اين اقدام در کنار فعاليت‌های سازمان کنفرانس اسلامی در اين زمينه نقش مؤثری در استيفای هر چه بيشتر حقوق زنان و تقويت توانمندی‌های آنان داشته و باعث دلگرم شدن اين قشر نسبت به حمايت سازمان از بهبود وضعيت آنان خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016