جمعه 28 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پوتين: راه اندازی نخستين راکتور نيروگاه بوشهر از تابستان امسال، مهر

نخست وزير روسيه با بيان اينکه نخستين راکتور نيروگاه اتمی صلح آميز بوشهر از تابستان راه اندازی می شود در عين حال از تعيين تاريخ دقيق تکميل نهايی اين نيروگاه خودداری کرد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شينهوا، "ولاديمير پوتين" روز گذشته در شهر ولگودانسک واقع در جنوب روسيه گفت : راه اندازی و تکميل اولين راکتور توليد برق نيروگاه هسته ای بوشهر اوايل تابستان جاری آغاز می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پوتين از تعيين تاريخ دقيق تکميل نهايی نيروگاه اتمی بوشهر خودداری کرد.

نخست وزير روسيه اعلام کرد : راه اندازی آزمايشی اولين راکتور از ماه آينده ميلادی(آوريل) آغاز می شود و راه اندازی نهايی آن در ماه جولای (تير و مرداد) خواهد بود.

رئيس شرکت "روس اتم" پيشتر اعلام کرده بود که نخستين نيروگاه هسته ای ايران در شهر جنوبی بوشهر تا پايان سال ۲۰۱۰ مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

همچنين"علی صالحی" رئيس سازمان انرژی اتمی ايران پيشتر زمان راه اندازی نيروگاه بوشهر را اواخر سپتامبر اعلام کرده بود.

غرب و در راس آنها فشارهای زيادی را بر روسيه وارد می کنند تا از عمل به تعهدات خود در زمينه راه اندازی نيروگاه اتمی صلح آميز بوشهر خودداری کند و روسها هم متاسفانه به تعهدات خود در برابر جمهوری اسلامی ايران و راه اندازی نيروگاه بوشهر در موعد توافق شده، پايبند نبوده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016