دوشنبه 2 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۱۰ درصدی قيمت ميوه‌ها، ايلنا

ايلنا: رييس اتحاديه فروشنده‌گان ميوه‌و‌تره بار تهران از جمع‌آوری ميوه‌های فاسد شده در شب گذشته خبر داد و گفت: در حدود ۱۰ تن پرتقال و سيب گنديده و فاسد که در بازار عرضه شده، شب گذشته از سطح شهر تجميع و گردآوری شد.
حسين مهاجران در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا افزود: پرتقال‌های گنديده و فاسد از نژادهای تامسون بوده و از آنجا که اين نوع نژاد به سرعت فاسد می‌شود، احتمالا به مرور زمان اين امر برای پرتقال‌های ذکر شده روی داده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در خصوص اين که چگونه مسئولان استاندارد متوجه اين موضوع نشده‌اند اظهار داشت: گنديده‌گی پرتقال تامسون مشمول مرور زمان است و مسئولان زمانی بر اين مقدار پرتقال وارد شده مهر تاييد زده‌اند که هنوز گنديده نشده بودند.
مهاجران از ادامه روند توزيع ويژه ميوه‌های تعطيلات نوروزی خبر داد و اظهار داشت: يک مرحله ديگر از توزيع مربوط به ميوه‌ها مانده است که در روزهای آينده عرضه می‌شود.
رييس اتحاديه فروشندگان ميوه و تره بار تهران از افزايش قيمت ۱۰ درصدی ميوه‌ها نسبت به سال گذشته در بازار خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016