دوشنبه 2 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

افزايش ۲۰ درصدی قيمت نرخ کرايه اتوبوس‌های برون‌شهری، ايلنا

ايلنا: رئيس شرکت ملی اتوبوسرانی کشور از افزايش۲۰ درصدی قيمت نرخ کرايه اتوبوس‌های برون‌شهری در ايام عيد خبر داد و گفت: البته نرخ بهای کرايه اتوبوس‌های بخشی از مسيرهای برون‌شهری از سال ۸۲ تاکنون افزايش نيافته است.
عامری در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، افزود: اين مقدار افزايش برای جبران صندلی‌های خالی از مسافر مصوب شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رئيس شرکت ملی اتوبوسرانی کشور در خصوص اينکه چرا قيمت‌ها به يکباره ۲۰ درصد نسبت به سال گذشته افزايش يافته‌اند گفت: از آنجا که بسياری از اتوبوس‌های بين شهری در هنگام برگشت از مقصد به مبداء (تهران) اغلب با صندلی‌های خالی از مسافر وارد تهران می‌شوند، نرخ کرايه‌ها افزايش می‌يابد.
وی تصريح کرد: شرکت ملی اتوبوسرانی کشور با بازرسی‌های ويژه و نظارت بر شرکت‌های تعاونی برون‌شهری هر گونه تخلفی را در زمينه افزايش قيمت و ساير خدمات را کنترل می‌کند.
به گفته عامری قيمت مسيرهای بين شهری نسبت به سال گذشته با توجه به ايام نوروز ۲۰ درصد در سال جاری افزايش يافته است.
اين فعال حوزه اتوبوسرانی کشور در خصوص چگونگی تعيين نرخ مصوب اعلام شده اظهار داشت: بخشی از اين نرخ را شرکت اتوبوسرانی و بخشی ديگر وزارت راه و ترابری تعيين و به تصويب می‌رساند.
وی از محروميت‌های طولانی مدت شرکت‌های تعاونی اتوبوسرانی بين شهری در صورت مشاهده هر گونه تخلف بر اساس کميسيون ماده ۱۲ خبر داد.
وی همچنين اظهار اميدواری کرد که قيمت‌ها در سال جاری افزايش نيابند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016