چهارشنبه 18 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

روسيه: محموله جديد سوخت نيروگاه بوشهر آماده است، مهر

رئيس شرکت "تی وی ای ال" روسيه (توليد کننده ميله های سوختی راکتورهای هسته ای) روز چهارشنبه اعلام کرد که محموله بعدی سوخت راکتور نيروگاه اتمی بوشهر آماده شده و يک سال بعد از راه اندازی راکتور به ايران تحويل داده خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری ريا نووستی، "يوری الِنين" که در براتيسلاوا پايتخت اسلواکی صحبت می کرد، گفت: "راکتور نيروگاه اتمی بوشهر يک سال بعد از راه اندازی به محموله جديد سوخت نياز دارد؛ اگر راه اندازی امسال انجام شود، سوخت در سال ۲۰۱۱ به ايران تحويل داده خواهد شد". وی توضيح داد که نيروگاه اتمی برای کار نياز به دو کاست سوختی دارد. محموله اول در سال ۲۰۰۷ تحويل شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


الِنين افزود: "محموله بعدی در نووسيبرسک توليد و آماده شده و روسيه بر اساس قرارداد اين سوخت را تحويل می دهد.

رييس شرکت روسی افزود: "ما با همکاران ايران دائما در تماس بوده و بهای سوخت را که در بازارهای جهان بر اساس ارزش اورانيوم و خدمات غنی سازی دائما تغيير می کند، هماهنگ می کنيم".

"سرگئی کرينکو" رئيس شرکت "روس اتم" پيش از اين اطلاع داده بود که اولين نيروگاه اتمی ايران که توسط کارشناسان روسی ساخته می شود، تا پايان تابستان سال ۲۰۱۰ راه اندازی خواهد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016