سه شنبه 24 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محسنی اژه ای، دادستان کل کشور: تهيه مدارک و صدور ادعانامه عليه آمريکا و ديگر کشورهای حامی ريگی، مهر

تبريز - خبرگزاری مهر: دادستان کل کشور با اعلام اينکه عبدالمالک ريگی برای ادامه تحقيقات، در اختيار دستگاه قضايی است، از جمع آوری اسناد و مدارک برای صدور ادعانامه عليه کشورهای حامی اين شرور تروريست خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر از تبريز، حجت الاسلام غلامحسين محسنی اژه ای دوشنبه شب در نشست خبری در تبريز افزود: جنايتهای عبدالمالک ريگی با کمک و معاضدت چندين سرويس انجام گرفته که مشخصاً آمريکا در اين ميان نقش آفرينی کرده است.

وی در تشريح چگونگی اين کمک ها گفت: آمريکا به همراه چندين سرويس ديگر از عبدالمالک ريگی حمايت و پشتيبانی کرده و تجهيزات لازم را در اختيار او قرار داده که دستگاه سياسی و دادستانی کل کشور به عنوان مدعی العموم در حال جمع آوری مدارک و اسناد دال بر اين حمايت ها و پشتيبانی ها جهت صدور ادعانامه عليه کشورهای متخاصم است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دادستان کل کشور به گردآوری شکايات خانواده های شهيد، مجروح و ربوده شده ناشی از عمليات تروريستی ريگی اشاره کرد و از مباشران و تمام افراد حقيقی و حقوقی که در جنايت های غيرانسانی شرور ريگی به نوعی مشارکت داشته اند خواست خود را تسليم دستگاه قضايی کشورمان کنند زيرا در غير اين صورت، نوع برخوردها متفاوت خواهد بود.

محسنی اژه ای در پاسخ به سئوالی درباره زمان دقيق به سرانجام رسيدن بررسی پرونده شرور ريگی، به ابعاد گسترده و هولناک جنايات اين تروريست اشاره و خاطرنشان کرد: سيستم اطلاعاتی و قضايی تلاش می کند هرچه زودتر رسيدگی به پرونده ريگی را به سرانجام رسانده و بخشی از اطلاعات لازم را به طور شفاف در اختيار مردم قرار دهد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016