جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جلوگيری از ملاقات ميترا عالی با خانواده خود، دانشجونيوز

دانشجونيوز: با گذشت ۴۰ روز از بازداشت غيرقانونی ميترا عالی دانشجوی ممتاز دانشگاه شريف، مسئولان بند ۲۰۹ زندان اوين علی رغم موافقت اوليه، از ملاقات وی با خانواده اش جلوگيری کردند.

به گزارش دانشجونيوز روز ۵ شنبه ۲۶ فروردين خانواده اين دانشجوی زندانی با هماهنگی قبلی برای ملاقات به زندان اوين مراجعه می کنند و پس از گذراندن تمام مراحل اداری و چندين ساعت انتظار موفق به ديدار وی نشدند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين در حالی است که طی چهل روز نگهداری ميترا عالی در سلول انفرادی، وی به جز يک تماس تلفنی بسيار کوتاه ارتباط ديگری با دنيای خارج از بند ۲۰۹ زندان اوين نداشته است.

در تنها تماس اين دانشجوی زندانی وی فقط توانسته بود از نگهداری خود در بند ۲۰۹ اوين خبر بدهد.

به گفته يکی از وکلای دادگستری بی خبری از اين دانشجوی زندانی حاکی از آن است که وی تن به قبول کردن اتهامات دروغين نداده است و بازجو ها با تحت فشار قرار دادن وی سعی در وادار کردن او به قبول اتهامات واهی را دارند.

ميترا عالی در روز ۱۹ اسفند ماه سال گذشته برای پس گرفتن وسايل توقيف شده ی خود به دفتر پيگيری وزارت اطلاعات مراجعه کرده و به صورت غير قانونی بازداشت شده و از آن زمان تا کنون به مدت ۴۰ روز است که در سلول انفرادی بند ۲۰۹ اوين به سر می برد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016