جمعه 27 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وضعيت پرونده‌های ترور علی محمدی، متهمان بعد ازانتخابات، پزشک کهريزک، مهدی هاشمی، ريگی و... از زبان دادستان تهران، ايسنا

دادستان تهران آخرين وضعيت پرونده‌های آزمون دستياری پزشکی، ترور مسعود علی محمدی، طرح موضوعاتی درباره مهدی هاشمی، ريگی، متهمان حوادث بعد از انتخابات و روز عاشورا، انفجار در خانقاه دراويش نعمت اللهی، پزشک کهريزک، نشريات اعتماد ملی،انديشه نو و همت و.. را تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


پرونده سه متهم آزمون دستياری به دادگاه ارسال شد

دکتر عباس جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با خبرنگار ايسنا درباره آخرين وضعيت پرونده آزمون دستياری پزشکی، اظهار کرد: در اين پرونده ۱۰ نفر تحت پيگرد قضايی قرار گرفتند؛ در مورد سه متهم اصلی اين پرونده که در بازداشت به سر می‌برند، تحقيقات تکميل شده و پرونده با صدور کيفرخواست به دادگاه ارسال شده است و تحقيقات در مورد ساير متهمان، ادامه دارد.


تحقيقات درباره عاملان ترور مسعود علی محمدی ادامه دارد

وی در خصوص آخرين وضعيت رسيدگی به پرونده ترور «مسعود علی محمدی»، استاد فيزيک دانشگاه تهران با اعلام ادامه تحقيقات در خصوص عاملان اين ترور گفت:‌ با تحقيقات به عمل آمده، مشخص شد که موتور سيکلت مورد استفاده در اين انفجار مسروقه بوده است.


صدور ۵۰۰ فقره کيفرخواست برای متهمان حوادث بعد از انتخابات

دادستان تهران همچنين درباره آخرين وضعيت رسيدگی به اتهامات متهمان حوادث بعد از انتخابات و روز عاشورا، گفت: تحقيقات در مورد اکثر متهمان حوادث ياد شده، تکميل شده و تاکنون پانصد فقره کيفرخواست صادر شده است. در مورد متهمان باقی مانده نيز تلاش دادسرا، تسريع در انجام تحقيقات و تعيين تکليف پرونده‌ها و متهمان است.


تعيين شعبه پرونده ريگی در دادسرا

جعفری دولت‌آبادی ضمن اعلام جريان داشتن رسيدگی به اتهام عبدالمالک ريگی، سرکرده گروهک شرور و تروريستی در شرق کشور در دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و اشاره به اعطای نيابت قضايی از زاهدان به دادسرای عمومی و انقلاب تهران به منظور تکميل تحقيقات، گفت: مفاد اين نيابت جهت پيگيری به يکی از شعب بازپرسی دادسرا ارجاع شده است.


عامل انفجار در خانقاه دارای سلامت روانی است

وی درباره عامل انفجار سال گذشته در يک خانقاه در تهران با اشاره به اينکه تحقيقات در مورد اين پرونده ادامه دارد، افزود: کميسيون پزشکی قانونی در نظريه خود، سلامت روانی متهم اين انفجار را تاييد کرده است.


پرونده "اعتماد ملی" و "همت" به دادگاه ارسال می‌شود

دادستان تهران درباره نشريه اعتماد ملی گفت: رسيدگی به شکايت شاکيان متعدد اين پرونده، به جز در يک مورد، تکميل شده و پرونده به زودی به دادگاه ارسال خواهد شد.

وی در مورد پرونده نشريه همت نيز افزود: تحقيقات اين پرونده نيز تکميل شده و به زودی پرونده به دادگاه ارسال خواهد شد؛ اما تحقيقات درباره موارد اتهامی نشريه انديشه نو ادامه دارد.


اعلام شکايت اوليای دم حادثه آتش‌سوزی در بانک مرکزی ايران

جعفری دولت آبادی درباره حادثه آتش‌سوزی سال گذشته در بانک مرکزی ايران که منتهی به فوت چهار نفر و مصدوميت تعداد ديگری شد، از شکايت اوليای دم خانواده سه نفر از متوفيان خبر داد.


موافقت دادسرا با درخواست معرفی وکيل اوليای دم پزشک کهريزک

وی در مورد پرونده پزشک کهريزک نيز گفت: ‌اوليای دم طی لايحه‌ای درخواست معرفی وکيل کرده‌اند که با اين درخواست موافقت شده و تحقيقات در اين پرونده ادامه دارد.


تشريح آخرين وضعيت پرونده مهدی هاشمی

جعفری دولت‌آبادی به پرونده مهدی هاشمی نيز اشاره کرد و افزود:‌ گزارش‌هايی مبنی بر احتمال ورود مهدی هاشمی به ايران در ايام تعطيلات نوروز شده بود و بر اين اساس به مامورين مستقر در فرودگاه کيش و تهران اعلام شده بود که در صورت ورود مهدی هاشمی به ايران، به دادسرای تهران معرفی شود.

وی تاکيد کرد که قوه قضاييه به پرونده کليه افرادی که اتهامی متوجه آنان است، رسيدگی می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016