شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذیب توقف فروش بنزین مالزی به ایران، کلمه

کلمه: خبرگزاری نشنال مالزی اعلام کرد: نخست وزیر این کشور گزارش های منتشر شده به نقل از وی را مبنی بر توقف صادرات بنزین به ایران رد و تاکید کرد: از زمان فروش بنزین در ماه مارس هیچ درخواستی مطرح نشده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش واحد مرکزی خبر ، این درحالی است که رسانه های خبری روزجمعه به نقل از نجیب رزاق اعلام کردند: مالزی به طور رسمی فروش سوخت به ایران را به دلیل تحریم های آمریکا بر برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران متوقف کرده است.

اما درپی انتشار این خبر خبرگزاری برناما اعلام کرد: نجیب رزاق در جمع خبرنگاران مالزیایی در نیویورک گفت: پتروناس بر اساس قرارداد طرف سوم ، نیمه مارس به ایران بنزین فروخت اما از آن زمان تاکنون هیچ درخواستی مطرح نشده است.

وی با تاکید بر این که این مساله صحت ندارد گفت : این موضوع معامله تجاری است و اگر درخواست های جدیدی برای فروش مطرح شود ، بستگی به طرف ها خواهد داشت.

به گفته تاجران ، پتروناس از سه ماهه چهارم سال ۲۰۰۹ میلادی تاکنون روزانه حدود ۱۶ هزار بشکه سوخت وسائط نقلیه به کشورهای عضو سازمان کشورهای صادرکننده نفت ( اوپک ) صادر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016