جمعه 3 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

ابراز نگرانی حسين کروبی از داروهای وارداتی از روسيه، سحام نيوز

حسين کروبی، خطاب به کسانی که شايعه بيماری شيخ مهدی کروبی را منتشر کرده اند، گفت: آقای کروبی در سلامتی کامل به سر می برد و بهتر است اين آقايان که زندانيان سياسی و فرزندان ناشناس اين کشور را در زندان های غيراستاندارد به هزاران مريضی های عفونی و بيماری های سخت مبتلا کرده اند به خودشان زحمت بدهند و چند خطی هم در مورد وضعيت سلامتی عزيزان زندانی به مردم گزارش دهند.
فرزند مهدی کروبی در گفتگو با خبرنگار جرس با تاکيد مجدد سلامتی آقای کروبی می گويد: ديگر تعجب نمی کنيم از اين جنگ های روانی که در راس آن مشخص است کسانی ايستاده اند که از ايستادگی آقای کروبی برای احقاق حقوق از دست رفته ملت خشمگين هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی در عين حال تاکيد کرد: رسانه های اصولگرا که در تمام اين مدت حتی يک زحمت ساده به خودشان نمی دهند تا در مورد وضعيت تاسف برانگيز بهداشتی در زندان های کشور يک گزارش معمولی منتشر کنند معلوم است که به عنوان پياده نظام کسانی که شايعه بيماری آقای کروبی را درست کرده اند، از پيگيری های مصرانه آقای کروبی نسبت به وضعيت زندانيان عصبانی باشند.

حسين کروبی ادامه می دهد: ابتدا به نظر می رسيد هواداران دولت فعلی در شرايطی که خبرنگاران واقعی يا در زندان هستند و يا از شرايط کار محروم مانده اند، لباس خبرنگار به تن کرده و در رسانه های باقيمانده، از آقای کروبی انتقام جويی کنند؛ اما وقتی کسانی همچون آقايان رسايی به عنوان نماينده مجلس و صفار هرندی نيز به اين جنگ روانی دامن می زنند، آنگاه به نظر می رسد توطئه ای در کار باشد.

فرزند کروبی می گويد: وقتی ما به عنوان اعضای خانواده آقای کروبی خبری در مورد اين بيماری که آقايان می گويند نداريم، بعيد به نظر نمی رسد که اين آقايان نقشه ای در سر دارند و برای اجرايی شدن نقشه های خود از هم اکنون پياده نظام خود را بسيج کرده اند.

وی توضيح می دهد: اخيرا خبرهايی می رسد مبنی بر اينکه از روسيه داروهايی را وارد ايران کرده اند که بيماری هپاتيت و سرطان از طريق خوراندن آن دارو ها به افراد منتقل می شود، لذا کسانی که خبر بيماری آقای کروبی را منتشر کرده اند يا اين داروها را از کشور دوست وارد ساخته و به حاج آقا خورانده اند يا قصد دارند در آينده چنين کاری را انجام هند و حالا هم با اين دورخيز خبری قصد محک زدن فضای جامعه را دارند.

حسين کروبی در پايان يادآوری کرد کسانی که از بيماری نداشته آقای کروبی خبرسازی می کنند خودشان از بيماری مضاعفی رنج می برند و اين بيماری، چيزی جز دروغ نيست که مدت هاست جامعه را آلوده کرده است.

گفتنی ست در اواسط هفته جاری خبری مبنی بر بيمار بودن مهدی کروبی- دبير کل حزب اعتماد ملی- در برخی از سايت‌های خبری داخلی منتشر شد. اين سايت‌ها مدعی شدند که کروبی مبتلا به يک سرطان لاعلاج است و حال عمومی وی مساعد نيست.

رسول منتجب‌نيا نيز با شايعه دانستن اين خبر گفت: آقای کروبی خيلی سالم و سرحال هستند. اتفاقا ايشان امروز ميزبان جمعی از علما و بزرگان هستند. همه اين شايعات دروغ محض و در راستای جنگ روانی است. اين‌ها را رقبای ايشان جعل می‌کنند. همانطور که گفته می‌شود؛ دروغ هرچه بزرگتر باشد جذاب‌تر است. بنابراين وخيم بودن حال آقای کروبی دروغ محض بوده و ايشان بحمدالله يک سردرد هم ندارند.

اين عضو حزب اعتماد ملی به فرارو گفته است : من نگران طراحی توطئه‌ای برای آقای کروبی هستم. لذا به مقامات امنيتی و انتظامی هشدار می‌دهم مراقب باشند؛ چه بسا که افراد مخرب و مرموزی قصد جان ايشان را کردند و می‌خواهند برای نظام مسئله درست کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016