سه شنبه 7 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

قديمی ترين کارخانه آلومينيوم ايران ورشکسته شد، عصر ايران

شرکت توليد آلومينيوم ايران ظرفيت توليد سالانه ۱۸۳ هزار تن شمش آلومينيوم را دارد و اکنون سه هزار و ۶۰۰ نفر در آن مشغول بکار هستند.

يک منبع مطلع از ورشکستگی شرکت آلومينيوم ايران خبر داد و گفت : سرمايه شرکت آلومينيوم ۲۵۰ ميليارد تومان است اين در حالی است که بدهی اين شرکت به بانکها و اشخاص حقوقی و حقيقی به ۴۴۷ ميليارد تومان رسيده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش عصر ايران، به گفته وی شرکت سرمايه گذاری مهر ايرانيان بزرگترين سهامداراين شرکت است که ۴۵ درصد سهام شرکت آلومينيوم را در اختيار دارد .

به گفته وی چون بدهی شرکت حدود ۲ برابر سرمايه است اين شرکت ورشکسته محسوب می شود .بيشترين زيان را اين شرکت در سال گذشته متحمل شد که قيمت اين محصول از تنی سه هزار دلار به هزار و ۲۰۰ دلار رسيد.

شرکت توليد آلومينيوم ايران ظرفيت توليد سالانه ۱۸۳ هزار تن شمش آلومينيوم را دارد و اکنون سه هزار و ۶۰۰ نفر در آن مشغول بکار هستند.

گفتنی است در اولين سفر استانی هيات دولت به استان مرکزی مقرر شده بود فعاليت همه ۷۳۸ ديگ خط توليد قديمی شرکت آلومينيوم تا پايان سال ۸۸ متوقف شود اما فقط۴۵۰ ديگ از اين تعداد تعطيل شده است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016