دوشنبه 13 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت مريم عباسی‌نژاد، دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران، بعد از اعتراض به حضور احمدی‌نژاد در اين دانشگاه، جرس

جــرس: بنا به گزارش های رسيده به جرس، به دنبال اعتراضات گستردۀ دانشجويان دانشگاه تهران به حضورِ ناگهانی و سخنرانیِ محمود احمدی نژاد در آن دانشگاه، روز گذشته مريم عباسی نژاد از اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشگاه تهران دستگير شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنا به گزارش های واصله، شنبه ۱۱ ارديبهشت (برابر با اول ماه مه و روز جهانی کارگر) محمود احمدی نژاد برای شرکت در همايشی به دانشگاه تهران رفته بود تا همزمان برای بزرگداشت آيت الله مرتضی مطهری، در سالن ابن سينای دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران سخنرانی کند که به دنبال اين حضور از پيش اعلام نشده، دانشجويان در تجمعی بزرگ و با شعار های "دولت کودتا، نمی خواهيم نمی خواهيم"، "نصرمن الله و فتح قريب، مرگ بر اين دولت مردم فريب"، "موسوی زنده باد، کروبی پاينده باد"، "احمدی حيا کن، دانشگاه و رها کن"، "يا مرگ يا آزادی" و "موسوی زنده باد، کروبی پاينده باد" عليه او شعار داده و به تظاهرات پرداختند.

گزارش رسيده به جرس در همين زمينه حاکيست مريم عباسی نژاد، دبير سابق انجمن اسلامی دانشگاه تهران و علوم پزشکی، شامگاهِ يکشنبه شب (۱۲ ارديبهشت) و حوالی ساعت ده شب توسط نيروهای امنيتی بازداشت شد.

هنوز از علت دقيق دستگيری، محل بازداشت و وضعيت جسمی و روحی وی و همچنين بازداشتهای احتمالیِ ديگر، خبری منتشر نشده و گزارشی مخابره نگرديده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016