شنبه 25 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

علی محمودی، فعال اجتماعی و نويسنده کُرد، به ۶ سال حبس قطعی محکوم شد، کردانه

کردانه: علی محمودی فعال اجتماعی، نويسنده و عضو انجمن ادبی شهر مريوان در کردستان ايران پنجم مهرماه سال گذشته بازداشت شد. روزدوشنبه قاضی پرونده ضمن رد دادگاه تجديد نظر اين فعال مدنی را به ۶ سال زندان قطعی محکوم نمود.

به گزارش خبرنگار ما و به نقل از يکی ازاعضای انجمن ادبی شهر مريوان، علی محمودی از داشتن حق دادگاه تجيد نظر محروم شده است. دادگاه وی را به جرم اقدام عليه امنيت ملی بخاطر هواداری از حزب غيرقانونی " کومه له کردستان ايران" به رهبری عبدالله مهتدی به ۶ سال زندان محکوم کرده است.
آقای محمودی اين جرم را نپذرفته است و بايد ۶ سال محکوميت خود را در زندان شهر مريوان در ميان زندانيان عادی سپری نمايد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين عضو انجمن ادبی شهر مريوان در ادمه گفت که حال و روحيه آقای محمودی خوب است و تنها مشکلی که وی را آزار می دهد مشکل اقتصادی خانواده ايشان است. آقای محمودی تنها نان آوار خانواده بود. لازم به ذکر است که خانم پروين ذبيحی، از فعالان حقوق زنان و کودکان در کردستان و عضو کمپين يک ميليون امضا همسرآقای محمودی است که ايشان نيز بيش از ۵ سال در زندانهای جمهوری اسلامی زندانی بودند و از حق کار کردن در ادارات دولتی محروم می باشند. گذران زندگی اين خانواده چهار نفره از طريق يک دکان کوچک بقالی در مريوان بود که توسط آقای محمودی اداره می شد.
خانواده علی محمودی به خاطر مشکلات جسمی برای وی تقاضای مرخصی نموده اند که هم دادگاه و هم مسئولين زندان با اين تقاضا مخالف کرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016