یکشنبه 26 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بخشنامه رييس حج‌و‌زيارت به کاروان‌ها: زنان بد‌حجاب اگر توجيه نمی‌شوند، به ايران بازگردانده شوند، ايلنا

- مديران راهنما مکلف هستند در جلسات،توجيهات لازم را به زنان بدحجاب ارائه کنند
- سازمان حج و زيارت از مجاری قانونی مجوز بازگرداندن اينگونه افراد را در هرمقطع سفر به کشور دريافت کرده است.


ايلنا: رئيس سازمان حج وزيارت در بخشنامه‌ای به مديران کاروان‌های عمره،نکات مهمی از جمله برخورد قاطع با معتادان به موادمخدر و زنان بدحجاب را اعلام کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرگزاری ايلنا، در اين بخشنامه که به امضای علی‌ليالی رئيس سازمان حج و زيارت رسيده،آمده است:مديران راهنما مکلف هستند در جلسات،توجيهات لازم را به زنان بدحجاب ارائه کنند.سازمان حج و زيارت از مجاری قانونی مجوز بازگرداندن اينگونه افراد را در هرمقطع سفر به کشور دريافت کرده است.
در ادامه اين بخشنامه با تذکر جدی در مورد معضل حمل موارد به کشور عربستان آمده است: دفاتر زيارتی بايد به هنگام ثبت نام زائران و پس از آن قوانين سخت عربستان در خصوص مواد مخدر را متذکر شوند.به زائران يادآوری شود که به هر ترفندی از مرز هوائی عربستان عبور کنند در فرودگاه جده و مدينه به دام می‌افتند و مجبورند مدت طولانی را در زندان‌های عربستان با شرايط نامساعد سپری کنند.
در اين بخشنامه بااشاره به همکاری مسئولان ستاد مبارزه با مواد مخدر،حضور ماموران اين ستاد در فرودگاه و برخورد توجيهی در با دستگيرشدگان در سالن ترانزيت فرودگاه مورد تاکيد قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016