دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جزييات توافق نشست سران ايران ترکيه و برزيل: ترکيه، مکان نگهداری سوخت هسته‌ای، ايلنا

از سوی ايران ۱۲۰۰ کيلوگرم اورانيوم ۳.۵ درصد داده خواهد شد و از سوی مقابل ۱۲۰ کيلوگرم اورانيوم ۲۰ درصد دريافت خواهيم کرد/اين سوخت در ترکيه نگهداری و زير نظر آژانس بين‌المللی انرژی اتمی و ايران خواهد بود.


ايلنا:سخنگوی وزارات امور خارجه جزييات توافق نشست سران ايران ترکيه و برزيل را تشريح کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش خبرنگار ايلنا، در پايان ديدار سه جانبه سران ايران، ترکيه و برزيل مهمانپرست،سخنگوی وزارات امور خارجه با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص توافق صورت گرفته روسای سه کشور گفت: در صورتی که ميان مقامات ايرانی و گروه وين که شامل فرانسه، روسيه و آمريکاست توافقاتی صورت گيرد ظرف يک ماه مبادله سوخت انجام خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: اين سوخت در ترکيه نگهداری و زير نظر آژانس بين‌المللی اتمی و ايران خواهد بود و جزئيات آن براساس موافقتنامه ايران با گروه وين مشخص خواهد شد.
وی اظهار داشت: از سوی ايران ۱۲۰۰ کيلوگرم اورانيوم ۳.۵ درصد داده خواهد شد و از سوی مقابل ۱۲۰ کيلوگرم اورانيوم ۲۰ درصد دريافت خواهيم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به اين پرسش که آيا غنی‌سازی سوخت در ايران ادامه خواهد داشت گفت: اين غنی‌سازی در کشور خودمان ادامه پيدا خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار ايلنا بيانيه سه کشور درباره مسيری که منتهی به مبادله سوخت می‌شود با حضور سران کشورهای ايران،ترکيه و برزيل به امضای وزرای خارجه اين سه کشور رسيد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016