دوشنبه 27 اردیبهشت 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فعالين حقوق بشر و دمکراسی: مراسم هفتمين روز اعدام مهدی اسلاميان با حضور گسترده مردم شيراز برگزار شد

بنابه گزارشات رسيده به فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران، روز گذاشته مراسم گراميداشت هفتمين روز جانباخته راه آزادی مهدی اسلاميان از اعدام شدگان ۱۹ ارديبهشت ماه در شيراز برگزار شد در اين مراسم علاوه به خانواده،بستگان و دوستان تعداد زيادی از مردم در آن شرکت کردند و ياد اين جانباخته راه آزادی را گرامی داشتند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز يکشنبه ۲۶ ارديبهشت ماه مراسم گراميداشت هفتمين روز جانباخته راه آزادی مهدی اسلاميان در شيراز برگزار شد. اين مراسم از ساعت ۱۷:۰۰ آغاز گرديد. که در آن علاوه بر حضور بستکان ودوستان تعداد زيادی از مردم در آن شرکت کردند. مردم دسته ،دسته در مراسم حضور می يافتند و ياد و خاطره مهدی اسلاميان را گرامی ميداشتند.
تعداد شرکت کنندگان در اين مراسم بسيار زياد بود و از نقاط مختلف استان و حتی از شهرستانها در آن شرکت داشتند.مراسم گراميداشت هفتمين روز جان باخته راه آزادی تا ساعت ۲۱:۰۰ ادامه داشت.
مامورين وزارت اطلاعات در روزهای گذشته اين خانواده را تحت شديدترين فشارها و تهديدات قرار داده بودند که از گرفتن مراسم گراميداشت خوداری کنند که با ايستادگی خانواده اسلاميان آنها عقب نشستن و به اين خانواده گفته شد که مراسم را فقط با حضور اعضای خانواده و بستگان برگزار کنند .اما خانواده اسلاميان به خواست مامورين وزارت اطلاعات جواب رد دادند و به آنها اعلام کردند که ما اين مراسم را برگزار خواهيم کرد.
مامورين وزارت اطلاعات در طی مدت برگزاری مراسم در اطراف محل برگزاری حضور داشتند و با تهديد و برخورد غير انسانی سعی داشتن که از شرکت مردم ممانعت کنند .ولی خانواده و مردم به تهديدات و برخوردهای غير انسانی آنها توجهی نمی کردند .
شب گذشته خانم مريم راحمی مادر زنده ياد مهدی اسلاميان در اثر فشارها و ناراحتيها و سوگ از دست دادن فرزندش وضعيت جسمی وی به وخامت گراييد و به بيمارستان منتقل شد او در حال حاضر در بيمارستان بستری است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016