دوشنبه 3 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مجمع روحانيون مبارز تصويب قطعنامه جديد عليه ايران را محکوم کرد، ايلنا

مجمع روحانيون مبارز حمله وحشيانه گروهی لباس شخصی با سلاح گرم و سرد به محمدعلی ابطحی را محکوم کرده و از مسؤولان امر شناسايی و برخورد قاطع با مسببان و کانون‌های خشونت گرا را خواستار شدند.


ايلنا:شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز تصويب قطعنامه جديد عليه ايران را محکوم کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، در جلسه شورای مرکزی مجمع روحانيون مبارز که به رياست سيد محمد خاتمی تشکيل شد در ابتدا سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر گرامی داشته شد و از قهرمانان و دلاور مردانی که خون پاکشان راهگشای اين فتح الفتوح خدايی شد، تجليل به عمل آمد. همچنين سالروز حماسه پرشکوه ملت آگاه و آزديخواه ايران در دوم خرداد سال ۷۶ گرامی داشته شد.
همچنين مجمع روحانيون مبارز ضمن ابراز نگرانی از تلاش دولت آمريکا و همدستانش در تصويب قطعنامه جديد عليه ايران، آن را ادامه دشمنی‌های ديرينه آمريکا عليه ملت ايران دانسته و با محکوم کردن اين نوع اقدامات خواهان بازنگری در سياست‌های خصمانه و توقف اقدامات آنان عليه ملت ايران شد.
اين تشکل روحانی اصلاح‌طلب حمله وحشيانه گروهی لباس شخصی با سلاح گرم و سرد به محمدعلی ابطحی در شهر ری را محکوم کرده و اين نوع اقدامات خلاف شرع و قانون و مشکوک در راستای ايجاد تشنج در جامعه و سلب امنيت عمومی از کشور دانستند و از مسؤولان امر شناسايی و برخورد قاطع با مسببان و کانون های خشونت گرا را خواستار شدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016