چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

در صورت تداوم نگهداری مجيد توکلی دانشجويان پلی تکنيک در امتحانات حاضر نخواهند شد، دانشجونيوز

در پی فرستادن مجيد توکلی به سلول انفرادی، دانشجويان دانشگاه اميرکبير تهديد به لغو امتحانات پايان ترم اين دانشگاه کردند.

به گزارش دانشجونيوز، پس از انتقال مجيد توکلی در روز يکشنبه (دوم خرداد) به سلول انفرادی و اعتصاب غذای خشک او، گروهی از فعالان دانشجويی دانشگاه اميرکبير با انتشار پيامی اعلام کردند که اگر به وضعيت مجيد توکلی رسيدگی نشود و با مرخصی اين دانشجوی در بند موافقت نشود، دانشجويان اين دانشگاه طی حرکتی اعتراضی و هماهنگ از دادن امتحانات پايان ترم خودداری خواهند کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


لازم به يادآوری است که جمعی از دانشجويان اميرکبير ديروز نيز با انتشار بيانيه ای مسئوليت هرگونه آسيب به مجيد توکلی را مستقيما متوجه آيت الله خامنه ای کرده بودند. در قسمتی از اين بيانيه آماده است، "ما جمعی از دانشجويان دانشگاه اميرکبير صراحتا اعلام می کنيم که مسئوليت هرگونه آسيب جسمی به مجيد توکلی مستقيما متوجه شخص اول حکومت آيت الله خامنه ای است. رهبر جمهوری اسلامی ايران قانونا و عرفا می بايست در برابر اقدامات قوه قضائيه و وزارت اطلاعات پاسخگو باشد. بنابراين اگر دستگاه قضا افسار پاره کرده، مسئوليتش متوجه بی تدبيری رهبری است و اگر وزارت اطلاعات جنايتی مرتکب گردد، رهبری در اين جنايت شريک جرم است."

همچنين آنطور که سايت هم ميهن، گزارش داده است، جمعی از زندانيان سياسی زندان اوين در اعتراض به انتقال دوباره مجيد توکلی به سلول انفرادی و در راستای اعلام همبستگی با اعتصاب غذای اين دانشجوی در بند دست به اعتصاب غذا زدند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016