پنجشنبه 6 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان فوری برای نجات جان مجيد توکلی، اتحاد برای ايران (کلن – بن)

مجيد توکلی يکی از فعالين جنبش دانشجوئی و از تلاشگران حقوق بشردر ايران در تاريخ ۷ دسامبر سال ۲۰۰۹ پس از سخنرانی خويش در روز دانشجو به هنگام خروج ازدانشگاه امير کبير دستگير گرديده است.
وی قبل از اين دستگيری نيز بارها بازداشت شده است. وی اينبار بدون حضور وکيل مدافع خود به ۸ سال زندان محکوم گرديده است و از اين تاريخ در زندان مخوف اوين به سر ميبرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی از تاريخ ۲ خرداد سال ۱۳۸۹ با وجود بيماری شديد ريوی به خاطر انتقال به بخش انفرادی به اعتصاب خشک نا محدود دست زده است. خانواده وی تاکيد نموده است که اين اعتصاب با توجه به بيماری ريوی وی برای جان وی خطرات جدی به همراه دارد.

مجيد توکلی به خاطر تلاش خستگی ناپذيرش برای احقاق حقوق بشر در ايران در سال ۲۰۰۹ جايزه Homo Homini را از سوی دولت چک دريافت نمود.

سازمان عفو بين الملل اذعان دارد که مجيد توکلی يک زندانی سياسی است که از طريق مسالمت آميز خواستار حقوق انسانی خويش از جمله آزادی ابراز عقيده، آزادی تشکل ها و آزادی اجتماعات می باشد.

ما بدين وسيله نگرانی عميق خود را از وضعيت مجيد توکلی اعلام داشته و از جامعه بين المللی و بخصوص UNHCR می خواهيم تا خواستار برگشت سريع او به بند عمومی و برخورداری او از مراقبتهای پزشکی باشند.

اتحاد برای ايران (کلن – بن)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016