دوشنبه 10 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزيردفاع با اشاره به حمله نظامی اسرائيل به کاروان کمک رسانی غزه: شمارش معکوس برای نابودی رژيم صهيونيستی آغاز شد، ايلنا

تحريم همه‌جانبه و قطع کامل روابط ديپلماتيک ، اقتصادی و سياسی با رژيم صهيونيستی حداقل اقدامی است که بايد جامعة بين‌المللی بخاطر جنايت هولناک غزه نسبت به آن رژيم اعمال کنند.


ايلنا: وزير دفاع گفت: اسراييل با يورش وحشيانه به کاروان آزادی شمارش معکوس نابودی خود را کليد زد
به گزارش ايلنا سردار وحيدی در واکنش به حملة وحشيانه نظاميان رژيم صهيونيستی به کاروان آزادی که در يک اقدام انسان‌دوستانه برای کمک‌رسانی به مردم مظلوم و بی دفاع غزه به سوی اين منطقه در حرکت بودند را محکوم کرد و گفت: اين اقدام سبعانه جنايت عليه بشريت ، راهزنی دريايی و مظهر تروريسم دولتی است.
وی اظهار داشت:رژيم صهيونيستی نشان داد که حتی به ابتدايی‌ترين اصول حقوق بشر نيز پايبند نيست.
وزير دفاع و پشتيبانی نيروهای مسلح افزود: اين واقعه همچنين آزمون بزرگی است برای مدعيان حقوق بشر است که نشان دهند چقدر به شعارهايی که می دهند، پايبند هستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير دفاع، تحريم همه‌جانبه و قطع کامل روابط ديپلماتيک ، اقتصادی و سياسی با رژيم صهيونيستی را حداقل اقدامی دانست که بايد جامعة بين‌المللی بخاطر اين جنايت هولناک نسبت به آن رژيم اعمال کنند.
سردار وحيدی تصريح کرد، آمريکا ، اروپا ، آژانس بين‌المللی انرژی اتمی بايد به افکار عمومی دنيا پاسخ دهند که چرا نسبت به خلع سلاح اتمی رژيم صهيونيستی که اينچنين جناياتی را مرتکب و ابتدائی‌ترين اصول انسانی را به مسلخ می‌برد، اقدامی نمی‌کنند.
وزير دفاع خاطرنشان کرد: کشورهای اسلامی ، صلح‌جو و عدالتخواه بايد متحد و يکپارچه درس فراموش‌نشدنی به اين رژيم خون آشام بخاطر ارتکاب چنين جناياتی بدهند که برای هميشه اين رژيم را پشيمان نمايند.
سردار وحيدی در پايان با عرض تسليت به بازماندگان شهدای اين واقعه گفت: ايران اسلامی برای نجات مردم غزه و استقرار صلح و امنيت پايدار و همچنين مجازات چنين جنايتکارانی در کنار شما ، دولت و ملتتان می‌باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016