دوشنبه 17 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشديد بيماری زهرا جباری در زندان و ملاقات بی نتيجه او با دادستان، کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی

کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياسی: زهرا جباری، زندانی سياسی، که در ارديبهشت ماه گذشته در شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب به اتهام اقدام عليه امنيت ملی به ۴ سال حبس تعزيری محکوم شده است و بر اثر تشديد روماتيسم، از وضعيت فيزيکی مناسبی برخوردار نيست با دادستان تهران ملاقات کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کميته دانشجويی دفاع از زندانيان سياس، صبح روز گذشته در دادسرای واقع در زندان اوين، جعفری دولت آبادی، دادستان تهران که در پی وخامت حال زهرا جباری، با اين زندانی ملاقات می کرد، در خصوص موافقت با مرخصی استعلاجی او گفت اين تصميم به نظر قاضی مقيسه، رياست شعبه ۲۸ بستگی دارد. اما اين امر با اعتراض شديد زهرا جباری روبرو شد، چرا که رياست شعبه ۲۸ پيش از اين موافقت با مرخصی را بسته به نظر دادستان دانسته بود.

در اين ديدار پس از آن که زهرا جباری به حکم صادره برايش اعتراض کرد، دادستان دليل صدور حکم مذکور را مسائل خانوادگی اين زندانی عنوان کرد و گفت "حساسيت بر مسائل خانوادگی" دليل صدور حکم چهار سال حبس تعزيری است.

زهرا جباری که از بازداشت شدگان روز قدس است، مادر فرزندی چهار ساله است و از روماتيسم حاد رنج می برد. از جمله داروهای مصرفی اين زندانی گمنام کورتون می باشد که مصرف آن می بايست تحت نظر و مراقبت مداوم پزشک صورت پذيرد.

مسائل خانوادگی از جمله فعاليت بستگان و يا سابقه محکوميت در دهه شصت در بين اعضای خانواده، يکی از عناوينی ست که در طول يک سال گذشته احکام زندان با توجه به آن صادر شده است که بر خلاف اصل شخصی بودن جرم است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016