شنبه 5 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزارت اطلاعات خواهان کاهش رابطه با روسيه است، ايلنا

توافقی که اخيرا ميان روسای جمهور آمريکا و روسيه برای اعمال تحريم‌های شديدتر عليه ايران شکل گرفته است يکی ديگر از دلايل مجلس برای کاهش روابطه با مسکو است.


ايلنا: نائب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی گفت: نمايندگان وزارت اطلاعات با حضور در نشست کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس تحليل جامعی از لزوم کاهش رابطه با روسيه مطرح کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حسين ابراهيمی در گفت‌و گو با ايلنا، در رابطه با تصميم مجلس برای کاهش رابطه با کشورهای روسيه و چين که به قطعنامه اخير شورای امنيت عليه پرونده هسته‌ای ايران رای مثبت داده‌اند،گفت: ديدگاه نمايندگان مجلس برای تقليل مناسبات ايران با اين کشورها قطعی است، اما به دليل عدم حضور نمايندگانی از تمامی دستگاه‌های ذی ربط ما هنوز نتوانسته‌ايم به يک تصميم مشترک دست پيدا کنيم.
وی افزود :کشورهای روسيه و چين منافعشان را بر روابطی که با ما داشتند ترجيح دادند،بنابراين تغيير مناسبات ايران با اين کشورها حتمی است هر چند برای افزايش دربرگيری اين طرح نياز به مطالعات جامعی در رابطه با چند و چون کار داريم.
نائب رييس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس اظهار داشت: توافقی که اخيرا ميان روسای‌جمهور آمريکا و روسيه برای اعمال تحريم‌های شديدتر عليه ايران شکل گرفته است يکی ديگر از دلايل مجلس برای کاهش روابطمان با مسکو است.
وی در رابطه با وضعيت طرح مجلس برای کاهش مناسبات با انگليس نيز اظهار داشت: انگليس دشمن تاريخی ملت ايران است و عملکرد اين کشور طی قرن‌های متمادی گويای اين موضوع است.
ابراهيمی با اشاره به نامه نگاری‌های مجلس با برخی از وزارت‌خانه‌های کشور برای تقليل روابط اقتصادی و آموزشی با لندن گفت: با اعلام آمادگی اين وزارت خانه‌ها هم اکنون شاهد کاهش مناسبات برخی از دستگاه‌های کشور با دولت انگليس هستيم، اما اين طرح نيز هنوز به صورت کامل اجرا نشده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016