شنبه 22 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لاوروف: مدودف فهرست تسليحات ممنوع‌الفروش به ايران را مشخص می‌کند، ايلنا

سرگئی لاوروف گفت: «قطعنامه شورای امنيت از طريق صدور حکم رئيس‌جمهوری روسيه به اجرا در می‌آيد. اين قطعنامه شامل مجموعه‌ای جامع از اقداماتی است که جنبه‌های مختلف روابط ميان ايران با جهان خارج را در بر می‌گيرد.»


ايلنا: وزير خارجه روسيه اعلام کرد که فهرست انواع تسليحاتی که فروش آنها به ايران ممنوع است در حکم «ديمتری مدودف»، رئيس‌جمهوری مشخص خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از خبرگزاری ريانووستی، «سرگئی لاوروف»، وزير خارجه روسيه در جمع خبرنگاران اعلام کرد که تدوين اين حکم پس از تصويب قطعنامه شورای امنيت سازمان ملل متحد آغاز شده است.
سرگئی لاوروف گفت: «بنا به تجربه قطعنامه شورای امنيت سازمان ملل متحد از طريق صدور حکم رئيس‌جمهوری روسيه به اجرا در می‌آيد. حکم مربوطه تدوين خواهد شد و در آن و در ساير اسناد مربوطه مشخص خواهد شد که دقيقا کدام تسليحات در چارچوب قطعنامه قرار نمی‌گيرد.»
وزير خارجه روسيه افزود: «لازم به ذکر است که قطعنامه شامل مجموعه‌ای جامع از اقداماتی است که جنبه‌های مختلف روابط ميان ايران با جهان خارج را در بر می‌گيرد و اين جوانب در ارتباط تنگاتنگ با يکديگر هستند.»
بنا بر اين گزارش، ‌به‌رغم اثبات همکاری و حسن نيت هسته‌ای تهران شورای امنيت سازمان ملل متحد چهارشنبه گذشته چهارمين قطعنامه ضدايرانی خود را تصويب کرد.
برزيل و ترکيه به اين قطعنامه رای منفی و لبنان هم رای ممتنع داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016