شنبه 5 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

محمدنبی حبيبی، دبيرکل موتلفه: حزب اگر برای سربازی ولايت فقيه تلاش نکند حزب نيست، فارس

خبرگزاری فارس: دبيرکل حزب موتلفه اسلامی گفت: حزب اگر برای بدست گرفتن اهرم حکومت برای خدمت به دين، پياده کردن احکام الهی و سربازی ولايت فقيه تلاش نکند، حزب نيست.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی حزب موتلفه اسلامی، محمد نبی حبيبی دبير کل حزب موتلفه اسلامی که در اجلاس سراسری دبيران استان‌ها و شهرستان‌های اين حزب سخن می‌گفت با بيان اينکه مهمترين اهرم برای پياده کردن يک عقيده حکومت است، اظهار داشت: اگر حکومت را به دست نامحرمان به نظام دهيم و التماس کنيم که قسمتی از احکام الهی پياده شود کاری نادرست است و ناموفق بوده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: آنهايی که عقيده بسيار جدی برای اجرای احکام الهی دارند بدون هيچ استثنايی به دنبال اهرم حکومت هستند امام خمينی (ره) در زمانی که احساس کردند اهرم حکومت بايد در دست مسلمانان باشد اقدام کردند و ذره‌ای از آن کوتاه نيامدند.
حبيبی تاکيد کرد: حزب اگر برای بدست گرفتن اهرم حکومت برای خدمت به دين و پياده کردن احکام الهی و سربازی ولايت فقيه تلاش نکند حزب نيست بلکه تشکلی است که دور هم جمع شده و گپ می‌زنند.
وی ادامه داد: ما اگر در کشور تاثيرگذاری نداشته باشيم حق نداريم بگوييم حزب هستيم.
دبير کل حزب موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: متاسفانه در گذشته برداشت عده‌ای از افراد برای به دست گرفتن مسئوليت‌ها در حکومت غلط بود اما ما معتقديم کسی که طلب جنبه دنيوی پست و مقام باشد دنيا و آخرت‌اش را از دست داده و اگر جنبه اخروی مسئوليت را در نظر بگيرد آخرت‌اش را آباد کرده است.
وی افزود: اشتغال ذهنی يک عضو بايد به امر حکومت باشد و اين جزو واجبات است زيرا به چه دليل يک متدين انقلابی و ولايی امتحان شده کنار رود و برخی که اعتقاد به انقلاب ندارند و در خط آمريکا هستند خدای ناکرده سر کار آيند. آيا در آخرت می‌توان جواب خدا را داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016