سه شنبه 8 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

آلمان محموله‌ روسی نيروگاه بوشهر را توقيف کرد، ندای سبز آزادی

روسيه به دليل توقيف اقلام ارسالی برای نيروگاه اتمی بوشهر از سوی آلمان، به شورای امنيت سازمان ملل متحد شکايت کرد./ رويترز

روسيه به دليل توقيف اقلام ارسالی برای نيروگاه اتمی بوشهر از سوی آلمان، به شورای امنيت سازمان ملل متحد شکايت کرد.

ديپلما‌‌ت‌های غربی در سازمان ملل اعلام کردند که نماينده روسيه در اين سازمان، توقيف کالاهای ارسالی به ايران توسط آلمان را تخطی از قطعنامه‌ شورای امنيت و عملی غيرقابل قبول خوانده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روسيه پيش از اين نارضايتی خود از توقيف فناوری‌های ارسالی به ايران و بازجويی از افراد مرتبط با محموله‌های ارسالی توسط دولت آلمان را به اطلاع شورای امنيت رسانده بود.

گمرک آلمان در ماه نوامبر سال ۲۰۰۹ و ژانويه سال ۲۰۱۰ ميلادی، محموله‌های ارسالی روسيه را بازرسی و رايانه‌ها و ماشين‌آلات کنترل کيفيت که به مقصد ايران بارگيری شده بود را توقيف کرد.

شورای امنيت سازمان ملل متحد، چهارشنبه ۹ ژوئن قطعنامه‌ای را تصويب کرد که تحريم‌های جديدی عليه ايران به خاطر امتناع تهران از توقف غنی‌سازی اورانيوم را در نظر گرفته است.

اين چهارمين قطعنامه‌ای است که توسط شورای امنيت سازمان ملل متحد به خاطر تمايل نداشتن تهران در اجرای خواسته‌های جامعه جهانی مرتبط با برنامه هسته‌ای‌اش صادر می‌شود.

کنگره آمريکا نيز هفته پيش به اعمال تحريم‌های جديد يکجانبه عليه ايران رای موافق داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016