دوشنبه 7 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بروجردی، رئيس کميسيون امنيت ملی: کاهش روابط با روسيه مطرح نيست، مهر

خرم آباد - خبرگزاری مهر: رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به برخی مباحث در مورد کاهش سطح روابط با روسيه، گفت: اين موضوع در کميسيون امنيت ملی مطرح نبوده است.
به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد، علاء الدين بروجردی در حاشيه سفر رئيس مجلس به خرم آباد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هيچ وقت بحث کاهش سطح روابط با روسيه در کميسيون امنيت ملی مطرح نبوده و اين امر يک سوء برداشت بوده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با تاکيد بر اينکه افکار عمومی مردم و مسئولان ما از نوع عملکرد روسيه گلايه مند هستند، بيان داشت: اين گلايه مندی هم به سبب تاخير در تحويل موشک های "اس ۳۰۰" است و هم به لحاظ برخی مواضع روسيه در سطح بين المللی می باشد.

رئيس کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکيد بر اينکه ما هيچ گاه بحثی به نام کاهش روابط با روسيه در کميسيون نداشته ايم، ابراز اميدواری کرد که روسيه هر چه سريعتر طرح "جبران مافات" را اجرايی کند.

بروجردی با تاکيد بر ضرورت تجديد نظر روسيه در مواضع خود، تصريح کرد: همچنين اميد می رود هر چه زودتر ما شاهد ورود برق هسته ای نيروگاه بوشهر به مدار باشيم.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سياست های آمريکا در منطقه که بخش مهمی از آن متعرض امنيت ملی روسيه است اميدواريم هر چه سريعتر ما شاهد تغيير رويکرد روسيه نسبت به جمهوری اسلامی باشيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016