یکشنبه 13 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

کميسيون امنيت ملي مجلس موضوع تحريم سوخت هواپيما را بررسي مي‌کند، ايرنا

رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: موضوع تحريم فروش سوخت هواپيما به ايران از سوي آمريکا ظهر امروز با حضور وزير راه و ترابري و مسوولان سازمان هواپيمايي کشوري در اين کميسيون بررسي مي‌شود.

علاءالدين بروجردي در گفت‌ و گو با خبرنگار پارلماني ايرنا با اعلام اين مطلب، اظهار داشت: طبق قوانين بين‌المللي از جمله "ياتا" و نيز مقررات مربوط به انجمن بين‌المللي حمل‌ونقل هوايي، شرکت‌ها موظف به تامين سوخت مورد نياز هواپيماها هستند.

بروجردي افزود: هرچند که شرکت‌هاي سازنده طبق مقررات بين‌المللي موظف به تامين قطعات مورد نياز هواپيماها نيز مي‌باشند اما در طول 30 سال گذشته از اين‌گونه تخلفات از قوانين بين‌المللي زياد ديده‌ايم.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وي در پاسخ به اين سوال که آيا حق ايران براي شکايت از اين متخلفان قوانين بين‌المللي محفوظ است،گفت: بايد اين شکايت انجام و پيگيري شود زيرا طبق قوانين بين‌المللي آنها موظف به حفظ جان مسافران و امنيت پروازهاي هوايي هستند.

رييس کميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس،يادآور شد اعمال اين تحريم‌ها نشان مي‌دهد که اتحاديه اروپا با وجود عضويت 27 کشور در آن، هنوز قدرت ابراز وجود و تاثير گذاري در مسائل بين‌المللي را ندارد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016