دوشنبه 14 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يک نشريه توقيف و به سه نشريه تذکر داده شد، ايسنا

هيات نظارت بر مطبوعات در نشست اخير خود به سه نشريه تذکر داد و يک نشريه محلی را توقيف کرد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران(ايسنا)، به نقل از دبير هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز ۱۴ تيرماه، هیأت نظارت بر مطبوعات گزارش تخلفات نشريات مطرح و به‌شرح ذيل تصميم‌گيری شد:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دو هفته‌نامه "مدينه گفتگو" با گستره توزيع استان مرکزی به دليل افترا به مقامات و نهادهای کشور و پخش شايعات و مطالب خلاف واقع، به استناد بندهای ۸ و ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات و به علت اصرار بر تخلفات مورد اشاره به استناد تبصره ۲ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات، توقيف و مراتب جهت پيگرد قانونی به مرجع قضايی ارسال شد.

براساس اين گزارش به نشريه "نسيم بيداری" به‌دليل افترا به مقامات کشور و ايجاد اختلاف مابين اقشار جامعه، به استناد بندهای ۴ و ۸ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر داده و مراتب جهت پيگرد قانونی به مرجع قضايی ارسال شد.

همچنين به نشريات "رزم آور" و "دنيای کاراته " به‌دليل پرداختن به موضوع عرفان‌های کاذب و انديشه‌های ساختگی برخلاف موازين اسلامی ـ بدون نفی منطقی و کارشناسانه آن‌ها ـ ، به استناد بند ۱ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر داده شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016