جمعه 1 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دبير سياسی جامعه روحانيت مبارز: اعلام ۴ شاخص مهم اصولگرايی، خطر انشعاب اصولگرايان در پی حذف مخالفان، مهر

دبير سياسی جامعه روحانيت مبارز ضمن تاکيد بر لزوم بازگشت جريان اصولگرا به اصول راستين خود گفت: عدالت، اخلاق، مروت و معنويت از مهمترين شاخص هايی اصولگرايی است که در زمان حاضر از آب نيز برای جامعه ضروری تر است.
حجت الاسلام ابوالحسن نواب، دبير سياسی جامعه روحانيت مبارز، در گفتگو با خبرنگار مهر در بيان اولويت های جريان اصولگرا ، افزود: حفظ انسجام و وحدت ميان جريان اصولگرا از اولويت های مهم اين جريان در زمان حاضر است چرا که در زمان حاضر همه سه قوا در دست جريان اصولگراست و بايد اتحاد و انسجام خود را بيش از پيش حفظ کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با اشاره به رويدادهای پس از پيروزی انقلاب گفت: بعد از انقلاب تمامی جريان حاکم يک دست بود و چپ و راستی وجود نداشت يک دسته حزب الله و موافقان بودند و طرف ديگر دشمنان، اما پس از مدتی بين خودمان اختلاف به وجود آمد و انشعاب شکل گرفت.

نواب ادامه داد: در زمان حاضر نيز پس از فتنه ۸۸ جريان اصولگرا يکدست شده و صدای مخالفان خاموش شده است و ديگر مخالفی وجود ندارد، بنابراين خطر انشعاب جريان اصولگرايی را تهديد می کند.

دبير سياسی جامعه روحانيت مبارز با تاکيد بر اينکه اين خطر وجود دارد که بين خود جريان اصولگرا اختلاف به وجود آيد، گفت: انشعاب زمانی که هيچ دشمنی وجود ندارد بوجود می آيد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانيت مبارز، همچنين با اشاره به اينکه جريان اصولگرا بايد در زمان حاضر به اصول راستين خود بازگشت داشته باشد، اظهارداشت: عدالت، اخلاق، مروت و معنويت از مهمترين شاخص هايی اصولگرايی است که در زمان حاضر از آب نيز برای جامعه ضروری تر است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016