دوشنبه 4 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سلطانيه: نامه ايران درباره تامين سوخت راکتور تهران تحويل آمانو شد، ايلنا

در طی ملاقات با آمانو نامه رسمی ايران که نشانگر موضع ايران و دارای پيام روشنی مبنی بر آمادگی کامل ايران برای برگزاری نشست پيرامون تامين سوخت راکتور تهران بود به وی اعلام شد/منتظريم که آمانو نتيجه را به ما اعلام کند.


ايلنا: نماينده جمهوری اسلامی ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی از تحويل پاسخ ايران در خصوص تامين سوخت راکتور تهران و اعلام آمادگی کشورمان برای گفت‌وگوهای سريع و بدون پيش شرط در اين زمينه خبر داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا ،علی اصغر سلطانيه با اشاره به اينکه پاسخ جمهوری اسلامی ايران به نامه گروه وين به امضای وی تحويل آمانو مدير‌کل آژانس بين المللی انرژی اتمی شده است، تصريح کرد: اين ملاقات به صورت خصوصی انجام شد.
وی افزود: در طی ملاقات با آمانو نامه رسمی جمهوری اسلامی ايران که نشانگر موضع ايران و دارای پيام روشن و صريحی مبنی بر آمادگی کامل ايران برای برگزاری نشست پيرامون تامين سوخت راکتور تهران بود به وی اعلام شد.
نماينده دائم ايران در آژانس بين المللی انرژی اتمی ادامه داد : در اين ملاقات آقای آمانو ضمن قدردانی و استقبال از نامه و موضع ايران و نيز اعلام آمادگی جمهوری اسلامی ايران برای برگزاری نشست تاکيد کرد که از هيچ تلاشی برای تشکيل اين جلسه و موفقيت پروژه با توجه به اينکه ابعاد انسانی در آن دخيل است، دريغ نخواهد کرد.
سلطانيه تاکيد کرد: آمانو اعلام کرده بلافاصله و همين امروز نامه ايران را به صورت حضوری و دستی به نمايندگان روسيه ، آمريکا و فرانسه منعک س می کند.
وی ادامه داد: در رابطه با تاريخ و زمان برگزاری نشست مورد نظر نيز ما اعلام کرده‌ايم که اين نشست هر چه زودتر در وين برگزار شود.
سلطانيه يادآور شد: هم اکنون ما منتظريم که آقای آمانو بر اساس گفت‌وگوهايی که با طرفين خواهد داشت نتيجه را به ما اعلام کند.
نماينده ايران در وين ابراز اميدواری کرد که نظر گروه وين در همين هفته و ظرف روزهای آتی به اطلاع ايران برسد.
نماينده ايران در آژانس بين المللی انژی هسته‌ای ادامه داد : ما بر اساس بيانيه تهران و مذاکرات روز گذشته وزرای خارجه جمهوری اسلامی ايران، برزيل و ترکيه پاسخ گروه وين را به صورت رسمی به آمانو تحويل داديم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016