چهارشنبه 6 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير امور خارجه ترکيه: ايران به شرط موافقت غرب با پيشنهاد مبادله سوخت آماده توقف غنی سازی ۲۰ درصد است، مهر

وزير امور خارجه ترکيه گفت: در صورتی که قدرتهای غربی با پيشنهاد مبادله سوخت ايران موافقت کنند، اين کشور حاضر به توقف غنی سازی اورانيوم تا ۲۰ درصد است.
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رويترز، "احمد داود اوغلو" وزير امور خارجه ترکيه با اشاره به ديدار روز يکشنبه با "موچهر متکی" همتای ايرانی خود گفت : پيامی که در اين ديدار به ترکيه داده شد اين بود که اگر نياز ايران به سوخت برای فعاليتهای تحقيقاتی تامين شود، اين کشور از ادامه غنی سازی اورانيوم تا ۲۰ درصد خودداری می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی که در يک کنفرانس مطبوعاتی مشترک با "گيدو وستروله" وزير امور خارجه آلمان سخن می گفت تاکيد کرد که پيشنهاد مبادله سوخت هسته ای به امضای ايران، ترکيه و برزيل رسيده و ايران آمادگی دارد که در صورت پذيرش اين پيشنهاد از سوی غرب، به نگرانيهای موجود درباره غنی سازی پاسخ دهد.

اين در حالی است که پس از امضای توافقنامه تهران در ماه ژوئن، تحريمهای جديد شورای امنيت سازمان ملل متحد با حمايت آمريکا و همپيمانانش عليه ايران به تصويب رسيده و يکی از مفاد قعطنامه چهارم ضدايرانی شورای امنيت توقف فعاليت غنی سازی از سوی اين کشور است.

خاطرنشان می شود که "سلسو آموريم" وزير امور خارجه برزيل، "احمد داود اوغلو" وزير خارجه ترکيه و "منوچهر متکی" وزير خارجه جمهوری اسلامی ايران در نشست اين هفته خود در استانبول بار ديگر بر حل مسالمت آميز و ديپلماتيک موضوع هسته ای تهران تاکيد کردند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016