چهارشنبه 30 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

توقف صادرات گاز ايران به ترکيه، مهر

ـ مشکلی در تاسيسات گازی ايران نيست

يک مقام مسئول در شرکت ملی گاز از توقف صادرات گاز ايران به ترکيه از صبح امروز چهارشنبه خبر داد و گفت: در حال حاضر شرکت ملی گاز ايران آمادگی کامل برای از سرگيری صدور گاز به ترکيه را دارد.
ولی الله دينی در گفتگو با مهر با اشاره به توقف صادرات گاز طبيعی ايران به ترکيه از بامداد امروز ۳۰ تيرماه گفت: در حال حاضر هيچگونه مشکلی در تاسيسات و خطوط لوله گاز ايران برای انتقال گاز وجود ندارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدير منطقه ۸ شرکت انتقال گاز ايران با تاکيد بر اينکه به درخواست طرف ترکيه صدور گاز طبيعی را متوقف کرده ايم، تصريح کرد: تا پيش از درخواست طرف ترکيه ای مبنی بر قطع صادرات گاز به طور متوسط روزانه ۲۴ ميليون متر مکعب گاز طبيعی به اين کشور صادر می شده است.

وی با بيان اينکه در حال حاضر شرکت ملی گاز ايران آمادگی کامل برای تحويل گاز به طرف ترکيه ای را دارد، بيان کرد: در صورت درخواست ترکيه صدور گاز به اين همسايه غربی کشور از سر گرفته می شود.

همچنين شبکه خبری سی.ان.ان ترک در اين باره گزارش داد: در نتيجه اين انفجار شعله های آتش بر فراز اين منطقه ديده شد. شدت اين انفجار به حدی بوده که شيشه منازل واقع در روستاهای اطراف اين خط لوله شکسته اند.

شرکت گاز بوتاش ترکيه اين انفجار را تائيد اما اعلام کرد که علت اين انفجار هنوز مشخص نيست. اين شرکت همچنين از مهار آتش سوزی در محل انفجار خبر داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016