چهارشنبه 6 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حبيبی، دبيرکل موتلفه: مواضع‌ احمدی‌نژاد درباره تحزب را قبول نداريم، مهر

دبيرکل حزب موتلفه اسلامی با بيان اينکه ‌ما از موضع‌گيری‌های دولت در خصوص تحزب تعجب می‌کنيم ، گفت: موضع‌گيری رئيس‌جمهور را در خصوص تحزب قبول نداريم.
به گزارش خبرگزاری مهر، محمدنبی حبيبی دبيرکل حزب موتلفه اسلامی در اجلاس روسای واحد بانوان استان‌ها و شهرستان‌های حزب موتلفه اسلامی با تبريک اعياد شعبانيه اظهار کرد: علت اين‌که در حزب موتلفه اسلامی واحد بانوان تشکيل شده به دليل اهميت ويژه نقش بانوان در سرنوشت کشور است، نقش زنان به اندازه‌ای مهم است که حضرت امام خمينی (ره) نقش زنان را از نقش مردان موثرتر در سرنوشت انقلاب و کشور دانستند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی افزود: وظيفه بخش بانوان حزب چه در مرکز و چه در استان‌ها و شهرستان‌ها يک نوع اشراف، اطلاع و وظيفه‌ای جامع الاطراف از معاونت‌های مختلف است زيرا مسئول بانوان آنچه که لازمه پيشرفت حزب است را بايد بداند و عمل کند.

وی تاکيد کرد: اعضای حزب موتلفه اسلامی اگر به فکر پياده کردن احکام الهی در پهنه جغرافيايی و در کره زمين برای آماده شدن زمينه ظهور حضرت حجت(عج) هستند بايد دائما ذهن‌شان به مقوله مهم اهرم حکومتی اشتغال ذهنی داشته باشد، حزبی که اين‌گونه نباشد، حزب دينی نيست.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامی در مورد خصوصيات احزاب تصريح کرد: احزاب بايد قدرت توليد فکر داشته باشند، همچنين بايد برای اداره امور مختلف کشور برنامه داشته باشد و در خصوص حل مسايل به صورت کارشناسی سخن بگويد.

وی اظهار کرد: حزبی که با يک کادرسازی دقيق مديران شايسته و متدين را برای اداره کشور نساخته و يا نشناخته باشد به وظيفه خود عمل نکرده است.

وی با بيان اين‌که " ما برای تعميق و گسترش تحزب در کشور اعتقادمان اين است که احزاب بايد در بالاترين سطح ايدئولوژيک، کادرسازی و برنامه‌ريزی حضور داشته باشند" اظهار کرد: اگر احزاب با اين خصوصيات در ميدان انتخابات وارد شدند مردم با آگاهی بيشتر پای صندوق‌های رای آ‌مده و به برنامه‌ها و مديران رای می‌دهند.

حبيبی ادامه داد: در صورتی که تحزب در داخل کشور رونق و عمق پيدا کند پيشرفت بهتری در تمام امور کشور صورت می‌گيرد.

وی تصريح کرد: ما موضع‌گيری رئيس‌جمهوری را درباره تحزب قبول نداريم، دشمنان امروز با سازماندهی و کار تشکيلاتی به سراغ اصل انقلاب و ولايت فقيه آمده‌اند و ما نمی‌توانيم در مقابل آن‌ها متفرق باشيم؛ زيرا در اين صورت در مقابله با دشمن شکست می‌خوريم.

وی افزود: نيروهای متفرق خود را نمی‌توانند اداره کنند چه برسد به انقلاب را، ‌ما از موضع‌گيری‌های دولت در خصوص تحزب تعجب می‌کنيم.

وی توسعه کمی و کيفی حزب را از ضروريات دانست و خاطرنشان کرد: هر زمان تعداد اعضا و دفاتر حزب بيشتر باشد، ما توسعه کمی پيدا کرده‌ايم و برای حزب مطلوب‌تر است و همچنين اگر جذب آ‌راء عمومی در انتخابات‌ها بيشتر از گذشته باشد معلوم می‌شود توسعه کيفی داشته‌ايم.

دبيرکل حزب موتلفه اسلامی در ادامه با اشاره به جذب آراء مردم گفت: ارتباط دائمی، مستمر و سازماندهی شده ما با عامه مردم اولين و مهمترين شروط توسعه کيفی است، ما بايد با شناسايی خواسته‌های مردم برای رفع مشکلات آن‌ها برنامه‌ريزی کنيم. برخی خواسته‌های مردم مشروع است اما برآورده شدن اين خواسته‌ها مقدور نمی‌باشد که بايد برای مردم توضيح داد و آنها را توجيه کرد اما برخی خواسته‌های مردم که هم مشروع بوده و امکان‌پذير است بايد پشتيبان مردم باشيم و از مسئولان اين خواسته‌های مردم را پيگيری کنيم.

وی هم‌چنين اظهار کرد: اگر برخی خواسته‌های مردم نامشروع بود بايد با مردم ارتباط و تعامل برقرار کرده و بگوييم به اين دلايل اين خواسته شما نامشروع است.

وی تاکيد کرد: مردم در صورتی به حزب اعتماد می‌کنند که حزب در مقابل خواسته‌های آن‌ها حرف حساب شده و قابل توجيه داشته باشد.

حبيبی همچنين تاکيد کرد: اصولگرای واقعی نه جلوتر و نه عقب‌تر از رهبری عمل می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016