سه شنبه 12 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احضار به دادگاه در اعتراض به اعدام ها! بابک داد، فرصت نوشتن

ديشب (سه شنبه) احضاريه ای از پليس فرانسه دريافت کردم. سفارت جمهوری اسلامی در پاريس، بابت تظاهرات ۱۹ ارديبهشت مقابل اين سفارت، از من شکايت کرده است. دليل احضار، شکايت سفارت برای تجمع اعتراضی روز ۱۹ ارديبهشت بود که در اعتراض به اعدام فرزاد کمانگر، شيرين علم هولی و سه هموطن ديگر برگزار شد. من و تعداد زيادی از هموطنان در آن روز بدليل تجمع غيرقانونی دستگير شديم و ديروز دو مأمور با برگ احضاريه برای پنجشنبه (پس فردا) به محل اقامتم مراجعه کردند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


روز پنجشنبه می روم اداره پليس. متاسفانه بخاطر وضع جسمی، فردا چهارشنبه نمی تونم در اعتصاب غذای بچه های سبز در جلوی سفارت ايران شرکت کنم. ولی شايد به رغم اين شکايت، هر طور شده بروم. توضيح را برای روشنگری دوستان عزيز دادم.
مقامات کودتاچی ايران! انشالله از اين فرصت هم برای هدف مقدسی که داريم استفاده خواهيم کرد. اين ماجرا، تبديل به دادگاهی خواهد شد برای محاکمه جنايات جمهوری اسلامی. ترديد ندارم.

"گر ما ز سر بريده می ترسيديم،
در محفل عاشقان نمی رقصيديم!"


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016