دوشنبه 18 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: افتتاح رسمی نيروگاه بوشهر پس از ماه رمضان، ايلنا

بحث‌های راجع به مذاکره و شروط ما پيش از اين در نامه‌هايی ردوبدل شده آمده است و در صورت تامين شروط ما مذاکرات پس از پايان ماه مبارک رمضان اواخر شهريورماه و يا اوايل پاييز انجام می‌شود


ايلنا: سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: نيروگاه اتمی بوشهر فعاليت رسمی خود را پس از ماه مبارک رمضان آغاز خواهد کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رامين مهمانپرست در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در رابطه با زمان افتتاح نيروگاه اتمی بوشهر اظهار داشت: مراحل تست‌های آزمايشی اين نيروگاه با سوخت های مجازی در حال انجام است و يک ماه و نيم آينده افتتاح خواهد شد.
وی افزود: براساس برنامه‌ريزی‌های صورت گرفته نيروگاه بوشهر تست‌های فنی خود را انجام داده است و از زمانی که سوخت واقعی وارد اين نيروگاه شود فعاليت خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه متذکر شد: چند ماه پس از آنکه نيروگاه بوشهر به صورت رسمی کار خود را آغاز کرد فعاليت خود را به صورت حداکثری و با تمام قوا انجام خواهد داد.
وی همچنين در رابطه با زمان مذاکره ايران با گروه وين برای مبادله سوخت نيز گفت: بحث‌های راجع به مذاکره و شروط ما پيش از اين در نامه‌هايی ردوبدل شده آمده است و در صورت تامين شروط ما مذاکرات پس از پايان ماه مبارک رمضان اواخر شهريورماه و يا اوايل مهرانجام می‌شود.
مهمانپرست تاکيد کرد:موضوع مورد مذاکره پيرامون مبادله سوخت و بيانيه تهران است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016