چهارشنبه 20 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار تهران: هجده هزار کارمند دولت برای خروج از تهران ثبت نام کردند، مهر

استاندار تهران گفت : تاکنون ۱۸ هزار نفر از کارمندان دولت برای خروج از تهران ثبت نام کرده اند.
به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی تمدن استاندار تهران در آيين توديع و معارفه فرماندار تهران که امروز چهارشنبه با حضور جمعی از نمايندگان مجلس و مسئولان استانداری تهران در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: حسين طلا به عنوان فرماندار شهر تهران در چند سال گذشته فعاليت بسيار خوبی داشت و از خلاقيت خوبی در اين زمينه برخوردار بوده است .

وی با بيان اينکه بدون اعتقاد ، تدبير و خلاقيت در محيط کار عنوان مديريت را تنها يدک می کشيم، افزود: طلا، واقعا طلا بود چرا که در طول مديريت خود از انديشه و فکر برخوردار بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


تمدن با اشاره به مسئوليت جديد حسين طلا به عنوان مدير عامل شرکت دخانيات کشور گفت: طلا در معرض يک پارادوکس قرار گرفته است و از بد حادثه از طرفی بايد سپر برداشته و از طرفی نيز شمشير بردارد يعنی از يک طرف بايد بساط دود و دم را در مملکت جمع کند چرا که به اين موضوع اعتقاد دارد و مسئوليت ذاتی وی است و از سوی ديگر بايد در شرکت دخانيات مديريت کند.

استاندار تهران با اشاره به نقش خطير فرمانداری در تهران گفت: مديريت فرمانداری تهران يک مديريت شهرستانی نيست بلکه ملی است و فرماندار تهران نقش ملی و تاثيرگذار در تصميم گيری های کشور دارد.

وی ادامه داد: مثلا اگر يک انتخابات در تهران خوب برگزار شود يا بالعکس، تاثير آن در تمام کشور سايه می اندازد .

تمدن تاکيد کرد: پذيرش مديريت در تهران تنش و حاشيه دارد و يک مدير بايد مديريت تهران را با تنش ها و حاشيه های آن بپذيرد.

استاندار تهران با اشاره به موضوع زمين خواری در حاشيه استان تهران افزود: فرماندار تهران بايد در اين زمينه بسيار مستحکم برخورد کند چرا که در راس دولت محمود احمدی نژاد بسط عدالت اجتماعی است و در زمينه زمين خواری نيز نبايد هيچ گونه اغماضی انجام شود.

وی همچنين با اشاره به سبک سازی شهر تهران گفت: تاکنون ۱۸ هزار نفر از کارمندان دولت برای خروج از تهران ثبت نام کرده اند.

تمدن با بيان اينکه قانون هدفمند کردن يارانه ها يکی از مترقی ترين و پيشرفته ترين قوانين اقتصادی در تاريخ اقتصاد ايران است، افزود: افتتاح حساب برای ۴ ميليون خانوار تهرانی تحت پوشش قانون هدفمند کردن يارانه ها از ۲۵ مرداد تا سوم شهريور به مدت ۱۰ روز ادامه خواهد داشت و از نيمه دوم سال نيز اين قانون اجرا می شود.

استاندار تهران با اشاره به برخی انتقادات از دولت احمدی نژاد مبنی بر اينکه در بعضی مقوله های فرهنگی حساسيت کم شده است، افزود: در هيچ زمينه فرهنگی حساسيت دولت احمدی نژاد کم نشده است و ما معتقد جدی و عميق به تعميق ارزش های اسلامی هستيم و اين اعتقاد در عمل و برنامه و سرمايه گذاری هايی که در اين زمينه انجام شده است بروز کرده است.

وی افزود: اگر اين گونه نبود افسردگی، نگرانی و ناراحتی در جامعه بيشتر بود.

تمدن ادامه داد: دولت اوامر مقام معظم رهبری، مراجع عالی و روحانيون حوزه های علميه را سرلوحه کار خود قرار داده است و در عمل و نه حرف نيز به اين موارد می پردازد.

استاندار تهران ادامه داد: البته ممکن است در اين زمينه اختلاف سليقه هايی نيز وجود داشته باشد .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016