پنجشنبه 31 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

هیأت وزيران: هرگونه استخدام و ايجاد سازمان و پست‌های جديد در تهران ممنوع است، ايلنا

ـ دستگاه‌های اجرايی موظف به انتقال نيروهای داوطلب حداکثر تا پايان مردادماه شدند


ايلنا: براساس تصميم هیأت وزيران هرگونه استخدام و ايجاد سازمان و پست‌های جديد در تهران ممنوع و دستگاه‌های اجرايی موظف به انتقال نيروهای داوطلب حداکثر تا پايان مردادماه شدند.
به گزارش ايلنا محمود احمدی‌نژاد در جلسه هیأت دولت در سخنانی دستگاه‌های اجرايی را به همکاری هر چه بيشتر با معاونت توسعه و نيروی انسانی، برای اجرای تصميمات اتخاذ شده در راستای انتقال کارکنان دولت از تهران و نيز اجرای آيين‌نامه دورکاری فراخواند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در اين جلسه دستگاه‌های اجرايی مستقر در تهران موظف شدند با اولويت نسبت به اجرای آيين‌نامه دورکاری اقدام کرده و نتيجه را به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس‌جمهور گزارش دهند.
رييس‌جمهور در ادامه پس از گزارش وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره اجرای طرح‌های مختلف برای ارتقاء جايگاه سينمای کشورمان، تذکرات و توصيه‌های لازم را برای استفاده از جايگاه سينما در راستای فرهنگ‌سازی و رشد فضايل اخلاقی مورد تأکيد قرار داد و گفت: سينما نفوذ و تأثيرات آشکاری در فرهنگ‌سازی و رشد فضايل اخلاقی دارد.
براساس تصميم هیأت دولت نيز مقرر شد، جلسات عالی سينما به رياست رييس‌جمهور برگزار شود تا در اين جلسات طرح‌های کلان سينما مورد بررسی قرار گيرد.
احمدی‌نژاد در ادامه با قدردانی از اقدامات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمينه پروژه‌های هوا و فضا، گفت: برای دستيابی به علوم فضايی و ارتقای سطح توسعه و پيشرفت در آن، ضرورت دارد مسئولين و متخصصين، تلاش‌ها و برنامه‌ريزی‌های خود را در اين زمينه هر چه بيشتر افزايش دهند.
در ابتدای اين جلسه، معاون توسعه مديريت و سرمايه انسانی رييس‌جمهور، گزارشی از آخرين اقدامات و تصميمات کارگروه انتقال کارکنان دولت از تهران به هیأت دولت ارائه داد و مقرر شد، دستگاه‌های اجرايی شرکت‌های دولتی خود را برابر فهرست مصوب کارگروه انتقال تا پايان مردادماه از تهران منتقل کنند و بانک مرکزی نيز نسبت به انتقال حساب‌ها اقدام کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016