دوشنبه 25 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تعرض به محسن رضايی، جهان نيوز

حمايت حاج منصور ارضی از محسن رضايی خبر ساز شد.شب اول ماه مبارک رمضان، محسن رضائی که قصد داشت در مجلس مناجات حاج منصور ارضی شرکت کند، از سوی چند نفر مورد تعرض قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار جهان، وی هنگام ورود به مجلس از سوی حسين الله کرم مورد استقبال قرار گرفت.يکی از حاضران در مجلس به جهان گفت:وقتی آقا محسن وارد حياط مسجد شد به همراه محافظانش در دو قدمی بنده نزديک درب حياط ايستاد و با دعوت توسط حاج حسين الله کرم روی زمين نشست. حسين الله کرم چند دقيقه ای در کنار محسن رضايی به صورت نيم خيز نشست و با او گفتگو کرد."



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در همين حال گفته می شود،عملکرد انتخاباتی محسن رضائی، مورد انتقاد تند برخی از حضار قرار می گيرد وحتی عده ای به خودروی وی آسيب نيز رساندند.

اما ماجرا به اينجا ختم نمی شد.فردای آن شب حاج منصور ارضی پيش از خواندن دعای کميل ضمن اعتراض به برخورد با محسن رضائی گفت:اين را بدانيد شياطين و دارو دسته جنيان در اين ماه دست بسته اند ولی شياطين انسی وجود دارند من برای بعضی ها خيلی متاسفم . اينجا هيات است و در باز است و اگر کسی در اين محل قرار گرفت نمی شود به او توهين کرد .

وی ادامه داد:اگر کسی حرفی دارد می تواند بيرون از مجلس جای ديگری حرف هايش را بزند.ديشب کسانی که با اون بنده خدا (محسن رضايی ) اون کار رو کردند و فحش دادند و اهانت کردند کار بسيار اشتباهی کردند.

حاج منصور با بيان اينکه او مهمان خدا بوده است اضافه کرد: اينجا دستگاه خداست هر کسی بيايد مهمان است. کسانی که آلوده شدن، در ماه رمضان هم به گناهشان ادامه می دهند. کسانی که اين کار را کردند از ما نيستند .

اما دفاع حاج منصور از محسن رضائی که برای شرکت در مناجات به مسجد ارک رفته بود،مورد انتقاد و اعتراض تعدادی از شرکت کنندگان در مجلس قرار گرفت.

برخی از پامنبری های حاج منصور پس از برخورد حمايت آميز وی با محسن رضائی و پيشتر هم انتقاد تند از مشائی و رئيس جمهور، وی را در وبلاگ های خود مورد انتقاد شديد قرار دادند.

تا آنجا که برخی از وبلاگ نويسان از رابطه نزديک داماد منصور ارضی با محسن رضايی خبر می دهند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016