دوشنبه 8 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

با تکذيب ديدار مشايی با سفير سابق آمريکا، دفتر رئيس‌جمهور: حق قانونی خود برای پيگيری قضايی اين موضوع را محفوظ می‌دانيم، ايلنا

دفتر رئيس جمهور ادعای الياس نادران مبنی بر ملاقات مشايی با سفير سابق آمريکا در رژيم صهيونيستی در حاشيه سفر سال گذشته وی به نيويورک را بی‌اساس خواند و حق قانونی خود برای پيگيری قضايی اين موضوع را محفوظ دانست.


ايلنا: دفتر رئيس جمهور ادعای روز گذشته نماينده تهران مبنی بر ديدار مهندس رحيم مشايی مشاور و رئيس دفتر محترم رئيس جمهور با سفير سابق آمريکا در رژيم صهيونيستی را بی‌اساس خواند و آن را تکذيب کرد.
به گزارش ايلنا، در اين تکذيبيه آمده است: دفتر رئيس جمهور ادعای بی اساس يک نماينده مجلس مبنی بر ديدار مهندس رحيم مشايی مشاور و رئيس دفتر رئيس جمهور با سفير سابق آمريکا در رژيم صهيونيستی و همچنين اتهامات مطرح شده از سوی اين نماينده درباره دومين همايش بزرگ ايرانيان خارج از کشور را تکذيب و حق قانونی خود برای پيگيری قضايی اين موضوع را محفوظ می‌دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گفتنی است روز گذشته الياس نادران در خلال سوال از منوچهر متکی وزير امور خارجه در مجلس، بی‌آنکه از مشايی نامی ببرد به انتقاد از وی به عنوان رئيس شورای ايرانيان خارج از کشور پرداخت. او با زير سوال بردن بخش‌های مختلفی از همايش ايرانيان خارج از کشور بويژه در نوع مهمانان اين همايش و نحوه پذيرايی از آنها، مدعی شد که مشايی سال گذشته در حاشيه سفر به نيويورک با سفير سابق آمريکا در رژيم صهيونيستی ديدار کرده است و خواستار متن اين مذاکرات شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016