یکشنبه 31 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشائی نماينده احمدی‌نژاد در امور خاورميانه شد، فارس

خبرگزاری فارس: اسفنديار رحيم‌مشائی با حکم محمود احمدی‌نژاد، نماينده ويژه رئيس جمهور در امور خاورميانه شد.

به گزارش خبرنگار فارس به نقل از دفتر رئيس جمهور، اسفنديار رحيم‌مشائی در حکمی از سوی احمدی‌نژاد، به عنوان نماينده رئيس جمهور در امور خاورميانه منصوب شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


رحيم‌مشائی در حال حاضر به عنوان مشاور ارشد احمدی‌نژاد، رياست دفتر و رياست نهاد رياست جمهوری، رياست گروه مشاوران جوان رياست جمهوری، قائم‌مقامی رئيس جمهور در امور ايرانيان خارج از کشور، نمايندگی ويژه رئيس جمهور جهت تصميم‌گيری در مورد نحوه اجرای اختيارات هيئت وزيران در امور نفت، رياست شورای هماهنگی مناطق آزاد و ويژه اقتصادی و رياست کميسيون فرهنگی دولت را بر عهده دارد.
نمايندگی ويژه رئيس جمهور در امور خاورميانه، نهمين مسئوليت رحيم‌مشائی در دولت دهم است.
محمود احمدی‌نژاد با استناد به اصل ۱۲۷ قانون اساسی و نظر به تعهد، دانش، شايستگی‌ها و تجارب مفيد رحيم‌مشائی وی را به ‌عنوان نماينده ويژه رئيس‌ جمهوری در امور خاورميانه منصوب و در حکم او تصريح کرده است: اهميت و حساسيت منطقه راهبردی خاورميانه به جهات فرهنگی، سياسی، جغرافيايی و اقتصادی، قدرت‌های سلطه‌گر را به فکر تسلط مستقيم و غيرمستقيم بر اين منطقه از طريق ترفندهای به ظاهر پيچيده تبليغاتی و تحرکات نظامی انداخته است که تلاش گسترده برای حفظ موقعيت و موجوديت رژيم صهيونيستی در همين راستا می‌باشد.
رئيس جمهور افزوده است: اتخاذ تدابير هدفمند و هوشمندانه به منظور تعميق روابط و گسترش همکاری‌های فرهنگی، سياسی، اقتصادی و امنيتی با کشورهای منطقه و ايجاد يا تقويت تشکل‌های منطقه‌ای، سلطه‌گران را در نابودی استعدادها و چپاول ثروت‌های مادی و معنوی خاورميانه ناکام خواهد کرد.
وی با آرزوی موفقيت برای نماينده ويژه خود در امور خاورميانه در پايان تاکيد کرده است: بديهی است همه دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه موظف خواهند بود در فرآيند طراحی و اجرای سياست‌های راهبردی در خصوص منطقه خاورميانه در هماهنگی کامل با جنابعالی اقدام کنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016