سه شنبه 23 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمد قابل بار دیگر بازداشت شد، جرس

جرس: احمد قابل پس از مراجعه به دادسرای انقلاب مشهد بازداشت شد.

به گزارش رسیده به جرس، به دنبال احضار احمد قابل از سوی شعبه 903دادسرای انقلاب مشهد، صبح امروز قابل به دادسرا مراجعه کرد که پس از تفهیم موارد جدید از اتهام که به سخنرانی ایشان در شهرستان نجف آباد و مطالب منتشره ومصاحبه ها و بویژه مسئله اعدام های زندان وکیل آباد مشهد مربوط می شد، نامبره را روانه زندن وکیل آباد مشهد نمودند. لازم به یاد آوری است که این موارد اتهام در قالب همان موارد اتهامی گذشته ایشان قرار دارد که اقدام علیه امنیت ملی و نشر اکاذیب و تبلیغ علیه نظام و اهانت به رهبری ، پیشتر از این مطرح شده بود.

احمد قابل اخیرا مدتی است که دچارعارضه قلبی و نوسان فشار خون گردیده بود که تحت درمان و نظر پزشک متخصص قرار داشت.اکنون همه نگرانی خانواده قابل از بیماری وی است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


قابل هفته گذشته از سوی دادسرای انقلاب شهرستان فریمان( محل سکونت ایشان ) برای تعیین زمان جلسات دادگاه احضار شده بود، اما پس از مراجعه معلوم شد که احضار از سوی شعبه 903 دادسرای انقلاب مشهد است که دادیار آن شخصی بنام حیدری پور است ، همان فردی که علیرغم اعتراض قابل دستور داده بودنامبرده را با غل و زنجیربه دادسرا بیاورند.

این پژوهشگر دینی چندی پیش از بازگشایی وبلاگ هایش در نشانی های جدید خبر داد. وی گفت: "با توجه به فیلتر شدن وبلاگ «شریعت عقلانی» در «پرشین بلاگ» که چندی است اتفاق افتاده، پس از مدت 5 سال تمام ارتباط بامخاطبانی که مباحثات علمی- دینی را مورد توجه قرار می دادند ، اجبارا به «بلاگ اسپات» نقل مکان کردم تا از محدوده ی اعمال نظر حکومتی که از یک سو مدعی «کرسی آزاد اندیشی» است و از سوی دیگر حتی وبلاگ غیر سیاسی را تحمل نمی کند، خارج شوم؛ هرچند مشکل فیلترینگ همچنان به قوت خود باقی خواهد ماند".

وی افزود: "پیش از این نیز از دسترس خارج شدن وبلاگ «از نگاه من» را (که مطالب سیاسی ام را پوشش می داد) تجربه کرده بودم و آن بلاگ نیز به بلاگ اسپات کوچ کرده بود برای آسایش مخاطبان از همان آدرس های پیشین استفاده شده است".


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016