چهارشنبه 24 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اختصاص ۶۰ ليتر سهميه بنزين برای مهر ماه، ايلنا

بر اساس تصميم ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور سهميه بنزين خودروهای شخصی از اين پس و تا قبل از اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها ماه به ماه اعلام می‌شود که بر اين اساس سهميه مهرماه ۶۰ ليتر اعلام شد.


ايلنا:‌ بر اساس تصميم ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور سهميه بنزين خودروهای شخصی از اين پس و تا قبل از اجرای طرح هدفمندی يارانه‌ها ماه به ماه اعلام می‌شود که بر اين اساس سهميه مهرماه ۶۰ ليتر اعلام شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا، رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور امروز در نشست خبری با اعلام اين خبر افزود: بر اساس تصميمات اتخاذ شده سهميه بنزين خودروهای شخصی نسبت به ۳ ماه دوم امسال در مهر ماه تغييری نکرده و همان ۶۰ ليتر به کارت دارندگان خودروها واريز می‌شود.
محمد رويانيان با بيان اين که سهميه بنزين مهر ماه از ساعت ۲۴ روز اول مهرماه در کارت سوخت خودروها شارژ می‌شود، گفت:‌ سهميه بنزين موتورسيکلت‌ها نيز در مهر ماه به ميزان ۲۵ ليتر در کارت آنها شارژ می‌شود.
رئيس ستاد مديريت حمل و نقل و سوخت کشور تصريح کرد: سهميه بنزين خودروهای عمومی از جمله، وانت بارها، تاکسی‌ها و آژانس‌ها نيز را برای مهر ماه بدون تغيير نسبت به سهميه ماهيانه فصل تابستان تصويب شده است.
به گفته وی سهميه بنزين نيمه يارانه‌ای آزاد نيز ماهانه ۵۰۰ ليتر تعيين شده است.
قيمت بنزين سهميه‌ای نيز بدون تغيير و برای نوع معمولی ۱۰۰۰ ريال، و سوپر ۱۵۰۰ ريال خواهد بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016