سه شنبه 20 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهمانپرست: احمدی نژاد فردا به لبنان می رود، مهر

سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ايران از سفر رئيس جمهور به لبنان در روز چهارشنبه خبر داد.
به گزارش خبرنگار مهر، رامين مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست مطبوعاتی هفتگی خود با خبرنگاران رسانه های گروهی خبر داد که دکتر محمود احمدی نژاد رئيس جمهور فردا به منظور ديدار رسمی از کشور لبنان عازم بيروت می شود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی اعلام کرد که هيئت ايرانی قرار است در محلی که رژيم صهيونيستی در آن مرتکب جناياتی شده و در جنوب لبنان واقع است حاضر شود.

مهمانپرست همچنين در خصوص تعيين زمان برای مذاکرات ايران با گروه ۱+۵ تصريح کرد: محدوده زمانی مناسب برای مذاکرات همان طور که وزير امور خارجه اعلام کرد اواخر اکتبر يا اوايل نوامبر است.

وی در پاسخ به سئوال مهر در خصوص اظهارات وزير خارجه مصر مبنی بر اينکه اين کشور آماده داشتن بهترين روابط با ايران است، تصريح کرد: فکر می کنيم مصر به خاطر وضعيت داخلی اش آمادگی توسعه روابط سياسی با ايران را ندارد اما معتقديم مقامات مصری بايد توجه داشته باشند صهيونيسم به دنبال تفرقه ميان کشورهای اسلامی است .

مهمانپرست افزود: زمينه بهبود روابط از لحاظ سياسی در طرف مقابل ديده نمی شود و هم اکنون مقامات مصر در محدوده ای قرار ندارند که وارد بحث بهبود و گسترش روابط شوند.

سخنگوی وزارت امور خارجه در عين حال يادآور شد: ارتباط مردمی ايران و مصر مسير خود را دنبال می کند.

وی در پاسخ به سئوال ديگر مهر در خصوص فراهم بودن شرايط برگزاری هر چه بهتر حج سال ۸۹ برای حجاج ايرانی گفت: اميدواريم حج امسال بسيار خوب برگزار شود و زائران ايرانی به بهترين شکل ممکن مناسک را به انجام برسانند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016