جمعه 30 مهر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بيش از ۳۵ روز در انفرادی:‌ بلاتکليفی پرونده نويد محبی وب لاگ نويس در زندان، مهر

يکی از منابع محلی به کمپين بين المللی حقوق بشر گفت که هم اکنون ۳۵ روز از بازداشت نويد محبی وبلاگ نويس مازندرانی می گذرد و همچنان پرونده اين دانش آموز آملی وی در بلاتکليفی به سر می برد. تا کنون اتهام نويد محبی از سوی مقامات قضائی استان مازندران و نيروهای امنيتی مشخص نشده و به علاوه تا کنون خانواده نويد محبی و مينا جعفری وکيل مدافع وی موفق به ديدار با او نشده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


منبع ياد شده به کمپين گفت که اداره اطلاعات استان مازندران طی تماسی با خانواده نويد محبی گفته تا نويد از کارهای گذشته و فعاليت های خود نادم نشود او را همچنان در سلول انفرادی نگهداری می کنند و وی را آزاد نخواهند کرد.

اداره اطلاعات استان مازندران ۲۷ شهريور ماه وی را در منزل پدرش دستگير و به زندان اداره اطلاعات استان مازندران منتقل کرد. منابع نزديک به خانواده نويد محبی از ضرب و شتم وی در هنگام دستگيری توسط نيروهای امنيتی خبر داده اند. نويد محبی دانش آموز مقطع پيش دانشگاهی ساکن شهرستان آمل بوده در جريان اعتراضات روز جهانی زن ( ۸ مارس ) و مراسم چهارشنبه سوری سال گذشته به مدت چند روز توسط اداره اطلاعات شهرستان آمل بازداشت شده و مورد بازجوئی قرار گرفته بود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016