یکشنبه 9 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

منتجب‌نيا : دفتر حزب اعتماد ملی رفع پلمپ شده است، ايسنا

برای ادامه فعاليت هنوز به جمعبندی نرسيده‌ايم

قائم مقام دبيرکل حزب اعتماد ملی، از رفع پلمپ دفتر حزب متبوعش خبر داد و اعلام کرد: به ما گفته شده که حزب می‌تواند فعاليت خود را آغاز کند.

حجت الاسلام و المسلمين رسول منتجب‌نيا با حضور در غرفه ايسنا در نمايشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها با اعلام اين خبر به خبرنگار خبرگزاری دانشجويان ايران افزود: در حال حاضر بايد بررسی کنيم که چه نوع فعاليتی را در فضای کنونی می‌توانيم داشته باشيم، اما هنوز به نتيجه قطعی نرسيده‌ايم.

وی افزود: حزب اعتماد ملی خود را آماده کرده بود تا بتواند در راستای آرمان‌های انقلاب ،‌امام(ره) و چارچوب نظام به ملت خدمت کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی با بيان اين‌که حزب اعتماد ملی در نظر داشت تادر جهت رشد، تعالی فرهنگی و سياسی کشور تلاش کند، تصريح کرد: حدود ۵ سالی است که حزب اعتماد ملی تلاش موفقيت‌آميز داشته است، اما متاسفانه با برخوردی که با حزب صورت گرفت، کار متوقف شد.

منتجب‌نيا با بيان اين‌که در حال مطالعه برای ادامه فعاليت هستيم ، تصريح کرد: بايد بررسی کنيم چه طور می‌توانيم از امکانی که در اختيار ما است، استفاده کنيم و آيا می توان از اين امکان بهره گرفت يا خير.

قائم مقام دبيرکل حزب اعتماد ملی ادامه داد: طبق قانون اساسی، فرمايشات حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری حزب و مطبوعات جايگاه ويژه‌ای دارند و جزو نهادهای اثرگذار در کشور به حساب می‌آيند.

وی در ادامه با ابراز اين عقيده که در حال حاضر ميان واقعيت و حقيقت فاصله افتاده است، گفت: برخی فعاليت احزاب را بر نمی تابند و فعاليت و گسترش رسانه‌ها و مطبوعات مستقل و ازاد را قبول ندارند.

وی درباره نمايشگاه مطبوعات امسال نيز ابراز عقيده کرد: به نظر می‌رسد انگيزه لازم از مردم و اصحاب مطبوعات سلب شده و اين موضوع در مورد احزاب هم صدق می‌کند.

منتجب‌نيا برکناری دبيرکل حزب اعتمادملی را به شدت تکذيب کرد و گفت: اين دسته از اخبار در برخی محافل ساخته و جعل و پخش می‌شود در حالی که حزب اصلا جلسه‌ای ندانسته است که بخواهد چنين تصميمی بگيرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016