دوشنبه 10 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

نام "ايران" از سردر دانشگاه علوم‌پزشکی ايران حذف شد، ايلنا

ـ تجمع دانشجويان که امروز با روپوش‌های سپيد به دانشگاه آمده بودند‏، شلوغتر از ديروز بود
ـ در مقابل چشمان دانشجويان نام «ايران» از سردر دانشگاه حذف شد
ـ مسوولان هنوز برای سروسامان گرفتن وضعيت آموزشی دانشجويان پاسخی ندارند


ايلنا: نام «ايران» را در حضور هزاران دانشجو از سر در دانشگاه پايين کشيدند تحصن‌ها در دانشگاه ايران همچنان ادامه دارد، صبح امروز با روپوش‌های سفيد برای امضای بيانيه اعتراض خود به انحلال دانشگاه ايران و نشان دادن اين اعتراض در اين دانشگاه تجمع کردند.
به گزارش خبرنگار ايلنا، در اين تجمع که دانشجويان با روپوش‌های سفيد حضور داشتند، جمعيت دانشجويان معترض بيش از ديروز بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يکی از دانشجويان اين دانشگاه به خبرنگار ايلنا گفت: روز گذشته در آخرين لحظات تحصن کلمه «ايران» را از سر در اين دانشگاه برداشتند.
او می‌گويد: اين عمل که با اعتراض شديد دانشجويان همراه شد، نه تنها جلو آقايان را نگرفت بلکه آنها کلمه «Iran»(نام لاتين سردر) را هم از سر در اين دانشگاه حذف کردند.
اين دانشجو همچنين به ايلنا از تجمعی در دانشکده پرستاری دانشگاه ايران خبر داد که در آن «رئيس دانشگاه پرستاری دانشگاه تهران» به عنوان رئيس دانشکده پرستاری دانشگاه ايران حضور داشته اما نتوانسته است پاسخی به دانشجويان اين دانشکده بدهد.
به گفته اين دانشجو در اين تجمع که ديروز در دانشکده پزشکی صورت گرفته است، رئيس دانشکده پرستاری دانشگاه تهران تنها به اين بسنده کرده است که بگويد: «دانشگاه ايران به دلايلی که خودشان می‌دانند منحل شده است»
او در پاسخ به دانشجويان مبنی بر اينکه با اين اتفاق که اکنون دانشجويان دو دانشکده پرستاری، دو دانشکده مديريت و امثال اينها را دارند بايد چه کنند و برای انجام امورات خود به کجا مراجعه کنند، گفته است: هنوز تصميماتی در اين باب گرفته نشده است.
اين دانشجو همچنين به خبرنگار ايلنا گفت: مسئولان در واقع حرفی برای گفتن ندارند و هيچ کدام از سئوالات ما راه به جايی نمی‌برد.
او می‌گويد: بدون اينکه دانشجويان بدانند رئيس دانشگاه را عوض کرده‌اند و حق امضا را از او گرفته‌اند، همچنين رياست باقی دانشکده‌ها را تغيير داده‌اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016